تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختری که ثابت می‌کند عشق دختر به پدر چیز دیگریست

۷۸۰۸۷۵

۱۳ بازدید

اعضای خانواده در سختی‌ها و مشکلات باید در کنار هم باشند. اما بعد از اینکه «تیان هایچنگ» در یک سانحه رانندگی فلج شد، همسرش که هفت سال با هم زندگی کرده بودند، او را ترک کرد. خوشبختانه تیان تنها نماند.

برترین‌ها: اعضای خانواده در سختی‌ها و مشکلات باید در کنار هم باشند. اما بعد از اینکه «تیان هایچنگ» در یک سانحه رانندگی فلج شد، همسرش که هفت سال با هم زندگی کرده بودند، او را ترک کرد.تیان بعد از این تصادف، از سینه به پایین فلج شد. همسرش دو ماه بعد او را ترک کرد و پسرشان را هم با خود برد. خوشبختانه تیان تنها نماند چون دختر ۶ ساله‌‌اش «جیا جیا» در کنار پدر ماند و اکنون دو سال است از او مراقبت می‌کند.

دختر ۶ ساله‌ای که ثابت می‌کند عشق دختر به پدر چیز دیگریست

جیاجیا هر روز ساعت ۶ صبح بیدار می‌شود و نیم ساعت عضلات پدرش را ماساژ می‌دهد. این دختر کوچولو قبل از رفتن به مدرسه، دندان‌های پدرش را مسواک می‌زند و صورتش را می‌شوید. در مدتی که جیاجیا مدرسه است، پدربزرگ و مادربزرگش که هر دو کشاورزند از تیان مراقبت می‌کنند. جیا جیا بعد از بازگشت از مدرسه، شام پدرش را می‌دهد و به او کمک می‌کند با یک دستگاه ساده دور خانه حرکت کند. حتی ریش‌های پدرش را هم جیاجیا می‌تراشد، او اوایل این کار را بلد نبود و گاهی صورت پدرش را زخمی می‌کرد. اما اکنون این کار را به خوبی انجام می‌دهد. جیاجیا می‌گوید دلش برای مادرش اصلا تنگ نمی‌شود، چون از پدرش مراقبت نکرده است، اما دلش برای برادرش تنگ می‌شود، چون به هم نزدیک بوده اند.

دختر ۶ ساله‌ای که ثابت می‌کند عشق دختر به پدر چیز دیگریست دختر ۶ ساله‌ای که ثابت می‌کند عشق دختر به پدر چیز دیگریست دختر ۶ ساله‌ای که ثابت می‌کند عشق دختر به پدر چیز دیگریست دختر ۶ ساله‌ای که ثابت می‌کند عشق دختر به پدر چیز دیگریست دختر ۶ ساله‌ای که ثابت می‌کند عشق دختر به پدر چیز دیگریست دختر ۶ ساله‌ای که ثابت می‌کند عشق دختر به پدر چیز دیگریست دختر ۶ ساله‌ای که ثابت می‌کند عشق دختر به پدر چیز دیگریست دختر ۶ ساله‌ای که ثابت می‌کند عشق دختر به پدر چیز دیگریست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختری که ثابت می‌کند عشق دختر به پدر چیز دیگریست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..