تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه پاره شدن طناب توریست روی شکاف پل! +فیلم

لحظه وحشتناک پاره شدن طناب توریست حین پریدن از شکاف پل! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پارک اوردوویشن وانشنگ در مرکز چین با داشتن منظره های دیدنی نه تنها  مکانی رویایی برای گردشگران محسوب می شود بلکه روزانه صدها جوینده هیجان را به خود جلب می کند. این گردشگران بی باک با انجام بازی هایی که در این پارک در نظر گرفته شده است  میزان شجاعت و بی باکی خود را محک می زنند. یکی از بخش هایی که در این پارک برای چنین افرادی در نظر گرفته شده  پرش از روی شکاف های یک پل است که بین دو صخره و در ارتفاع 150 متری از یک دره ساخته شده است.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر و تبدیل به ویدئویی پربازدید شده است وقوع یک اتفاق خطرناک را برای یکی از شرکت کنندگان چالش پرش روی پل به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود در حالی که یکی از گردشگران در حال پرش از روی شکاف های پل است ناگهان در انتهای پل و آخرین شکاف، طناب ایمنی که به پشت او گره زده شده، باز یا دچار پارگی می شود. این گردشگر پس از پرش از روی آخرین شکاف پل در حالی که طناب را در دست دارد آن را به پرسنل پارک نشان می دهد. این در حالی است که این طناب در صورت لغزش و سقوط احتمالی هر یک از شرکت کنندگان به عنوان تنها راه نجات در نظر گرفته شده است.

این ویدئو بلافاصله در شبکه های اجتماعی چین منتشر شد و مورد توجه مسئولان محلی وانشنگ قرار گرفت. آنها پس از بررسی اولیه این حادثه اعلام کردند که خطای یکی از پرسنل پارک موجب بروز چنین حادثه وحشتناکی شده است. مسئولان پارک تا بررسی نهایی این حادثه اقدام به بستن این بخش از پارک کرده اند.

گفتنی است؛ این اتفاق در حالی رخ می دهد که یکی از بخش های دیگری که در این پارک برای گردشگران وجود دارد تاب بازی در ارتفاع 300 متری از دره است که در این آیتم نیز هیچ گونه امکانات ایمنی برای گردشگران در پایین دره در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/

خطری که از بیخ گوش گردشگر چینی گذشت!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه پاره شدن طناب توریست روی شکاف پل! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..