تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جان باختن ۲۵۹ نفر طی ۶ سال گذشته بر اثر سلفی گرفتن! +تصاویر

جان باختن ۲۵۹ نفر طی ۶ سال گذشته بر اثر سلفی گرفتن!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تا همین سال‌های نه چندان دور، گرفتن عکس با دوربین‌های عکاسان دوره گردی که در سطح شهرها، به ویژه در میادین اصلی می‌چرخیدند هواداران خاص خود را داشت و خاطره‌های بی‌شماری را برای افراد رقم می‌زد.

امروزه اما دیگر از عکاسان دوره گرد به جز در موارد اندک و انگشت شمار خبر چندانی نیست و  یکی از معمول‌ترین و پر طرفدارترین مدل‌های عکاسی در سایر کشورهای دنیا گرفتن عکس سلفی با دوربین‌ها و تلفن‌های همراه هوشمند است. گرفتن عکس سلفی از جزئی‌ترین اتفاقات روزمره و به اشتراک گذاشتن آن در شبکه‌های اجتماعی صفحات مجازی اتفاقی است که به عقیده جامعه شناسان و رفتار شناسان از حد معمول و عادی خود که بگذرد به یک اختلال رفتاری مغایر با هنجارها تبدیل می‌شود.

آمار وحشتناک یک تحقیق در خصوص قربانیان عکس سلفی گرفتن در دنیا نشانگر فراگیر شدن  این اتفاق است و بر اساس این گزارش  در6 سال گذشته 259 نفر در دنیا بخاطر سلفی گرفتن جان خود را از دست داده‌اند و قربانی شده‌اند.

در تشریح عوامل مرگ سلفی گیرندگان فوق که جان خود را از دست داده‌اند باید به حوادثی چون غرق شدن، تصادف با قطار و سقوط از بلندی در نقاط مختلف دنیا، اشاره کرد. نکته جالب اینجاست که بدانید آمار قربانیان سلفی گیرنده در میان مردان دو برابر زنان عنوان شده است.

افراد بدون توجه به عواقب تصمیم خود که در ثبت تصاویر در صحنه‌های مختلف می‌گیرند جان خود را به خطر انداخته و به اقداماتی دست می‌زنند که به قیمت جان آن‌ها تمام می‌شود.

جان باختن ۲۵۹ نفر طی ۶ سال گذشته بر اثر سلفی گرفتن!

جان باختن ۲۵۹ نفر طی ۶ سال گذشته بر اثر سلفی گرفتن!

جان باختن ۲۵۹ نفر طی ۶ سال گذشته بر اثر سلفی گرفتن!

جان باختن ۲۵۹ نفر طی ۶ سال گذشته بر اثر سلفی گرفتن!

انتهای پیام/

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جان باختن ۲۵۹ نفر طی ۶ سال گذشته بر اثر سلفی گرفتن! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..