تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش دیدنی نهنگ‌ها در مقابل چشم تماشاگران +فیلم

نمایش دیدنی نهنگ‌ها در مقابل چشم تماشاگران +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گردشگران خوش‌خوشانس در گشت و گذار دریایی خود در آب‌های کانادا شاهد پرش و نمایش زیبا سه نهنگ بزرگ بودند.

این سه نهنگ در یک لحظه به زیبای چند متر از آب بیرون آمده و سپس دوباره به داخل آب باز می‌گردند. راهنمای این این تور دریایی گفت: من خو هرگز چنین نمایش زیبایی از نهنگ‌ها ندیده بودم و و در آن لحظه بسیار هیجان زده شدم. تماشاگران به حدی از دیدن این نمایش دریایی لذت بردند که بعد از اتمام حرکات نهنگ‌ها با خوشحالی فریاد می‌زدند: دوباره دوباره

یکی از مسافران قایق در توصیف حرکات نمایشی نهنگ‌ها گفت: هنگامی که نهنگ‌ها از درون آب به بیرون میپردند همانند آسمان‌خراش‌هایی در آب بودند. دیگر مسافر این قایق گفت: نمایش حیرت‌انگیز نهنگ‌ها به گونه‌ای بود که هر بیننده‌ای فکر می‌کرد این حیوانان از قبل نمایش را اجرای چنین نمایشی را برنامه‌ریزی کرده بودند.

در ادامه فیلم نمایش زیبای نهنگ‌ها را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: ماهیگیران غیرقانونی، ماهی نادر و غول‌پیکر ایسلندی را شکار کردند +فیلم

انتهای پیام/

گردشگران خو‌ش‌شانس شاهد نمایش حیرت انگیز نهنگ‌ها بودند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش دیدنی نهنگ‌ها در مقابل چشم تماشاگران +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..