تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ سرمربی بایرن مونیخ به حواشی خامس

۷۸۰۷۹۰

۵۱۴ بازدید

نیکو کواچ، سرمربی بایرن مونیخ در مورد اتفاقات اخیر در رابطه با خامس بعد از دیدار مقابل آژاکس صحبت کرد.

ورزش سه: نیکو کواچ، سرمربی بایرن مونیخ در مورد اتفاقات اخیر در رابطه با خامس بعد از دیدار مقابل آژاکس صحبت کرد.

 تصاویری از ستاره کلمبیایی و معترض بایرن در حال خروج زودهنگام از ورزشگاه بعد از دیدار برابر آژاکس در لیگ قهرمانان منتشر شد و حالا کواچ در این رابطه توضیحاتی ارائه داده است.

پاسخ سرمربی بایرن مونیخ به حواشی خامس

حواشی اخیر خامس: "ما تعداد زیادی بازیکن بین المللی داریم که همیشه برخی بازی می کنند و بعضی نیز نیمکت نشین می شوند. خامس بازیکنی بزرگ و بسیار مهم برای باشگاه بوده و این موضوع بارها ثابت شده است اما ما نمی توانیم از 12 بازیکن استفاده کنیم و او نیز مانند دیگران در بسیاری از بازی ها به میدان رفته است.

برخی بازیکنان از بازی نکردن ناامید هستند و ما نیز از نتایج اخیر نا امید شده ایم. با این حال در تیم احساس یکپارچگی و وحدت وجود داشته و فضا مثبت است."

انتقاد اولی هوینس از سیستم چرخشی: "من با هوینس صحبت کردم و حرف های او انتقاد نبود. ما تعداد زیادی بازیکن خوب داریم و در استفاده از سیستم چرخشی موفق بوده ایم. ما هر 3 روز یک بار بازی می کنیم و رقبای ما نیز با تلاش فراوان مقابل ما به میدان می روند پس برای کاهش آسیب دیدگی ها به نیروهای تازه نیاز داریم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ سرمربی بایرن مونیخ به حواشی خامس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..