تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌های سیمرغ/مشکلات در حال رفع شدن هستند

ساعت: 23:51 منتشر شده در مورخ: 1397/07/13 شناسه خبر: 1415543

قطع برق و آب‌گرفتگی معابر از مشکلاتی بود که این بارش سیل‌آسا در شهرستان سیمرغ ایجاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، بارش سیل‌آسای باران پاییزی بیشتر سیمرغ و سایر شهرهای مازندران را در برگرفته است.

هواشناسی در دو روز گذشته هشدار درباره باران و جاری شدن سیل در بیشتر مناطق استان را داده بود.

قطع برق و آب‌گرفتگی معابر از مشکلاتی بود که این بارش سیل‌آسا در شهرستان سیمرغ ایجاد کرد.

مجتبی حبیب‌نژاد فرماندار سیمرغ در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: تا این ساعت هیچ گزارشی از خسارت‌های احتمالی گزارش نشده است.

وی افزود: به علت شدت باران در ساعات اولیه آب‌گرفتگی معابر شهری را داشتیم که با حضور نیروهای شهرداری این مشکل در حال رفع شدن است.

فرماندار سیمرغ بابیان اینکه قطعی برق را دریکی از روستاهای بخش تالارپی شهرستان داشتیم، تصریح کرد: این اتفاق خارج از محدوده شهرستان بود که با حضور اکیپ‌های امور توزیع برق شهرستان این مشکل رفع و در بازدیدی که داشتم برق این روستا وصل شده بود.

وی ادامه داد: دستور آماده‌باش صادرشده و تمامی دستگاه‌های خدمات رسان مشغول به کار هستند تا بتوان از خسارت احتمالی جلوگیری کرد.
 

علی رحمانی‌لارمایی رئیس اداره برق شهرستان سیمرغ هم در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: خط منطقه دوک و ذیلت به علت پارگی سیم قطع‌شده بود که با حضور همکاران ما این مشکل برطرف شد.

وی افزود: چهار گروه امور توزیع برق در سطح شهرستان مشغول به برطرف کردن مشکلات هستند.
 


سید حامد بیکائی شهردار کیاکلا در گفت‌وگو با خبرنگار ما بابیان اینکه در حال برطرف کردن مشکلات آب‌گرفتگی‌های سطح شهر هستیم، تصریح کرد: آب‌گرفتگی‌هایی در سطح شهر داشتیم که با حضور به‌موقع عوامل شهرداری در حال رفع شدن است.

وی ادامه داد: عوامل شهرداری همچنان در سطح شهر حضور دارند و مشغول رفع مشکلات هستند.

بخشداران بخش مرکزی و تالارپی شهرستان سیمرغ با اعلام اینکه تا این ساعت هیچ گزارشی از خسارت و مشکلی سمت دهیاران نداشتیم اعلام کردند در حال بازدید از روستاهای حوزه خود هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌های سیمرغ/مشکلات در حال رفع شدن هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..