تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه شستشوی کبد چرب با یک نوشیدنی گیاهی!

ساعت 24-شستشوی کبد چرب کار مشکلی نیست و احتیاج به صرف هزینه هنگفت ندارد برای این کار کافیست با موادگیاهی ،در منزل نوشیدنی تهیه کنید و با آن کبدتان را از شر سموم و مواد زائد پاکسازی کنید.

کبد یکی از ارگان های مهم بدن است که وظیفه آن تجزیه سموم و تصفیه خون است . کبد سموم بدن را به دام می اندازد و آن ها را به مواد بی ضرر برای بدن تبدیل می کند به همین علت نقش بسیار مهمی در سلامت بدن دارد .

اگر کبدمان با مشکل روبرو شود دیگر نمی تواند مواد زائد بدن را دفع کند و ما دچار اختلال در هضم غذا ، نفخ و حالت تهوع می شویم. پاکسازی کبد کار مشکلی نیست و احتیاج به صرف هزینه هنگفت ندارد .

شما کافی با موادگیاهی در منزل نوشیدنی تهیه کنید و با آن کبدتان را از شر سموم و مواد زائد پاکسازی کنید. در ادامه این بخش از نمناک شما را با یک نوشیدنی عالی برای شستشوی کبد آشنا می کنیم.

روشی که ما معرفی می کنیم آنقدر ساده است که نیازی به صرف وقت یا هزینه زیاد ندارد و فقط کافی است در منزل مواد خوراکی گیاهی را با هم ترکیب کنید و یک نوشیدنی مفید برای تمیز کردن کبد از سموم بسازید.

مواد مورد نیاز نوشیدنی گیاهی برای شستشوی کبد چرب

لیمو ترش یک عدد

آب 500 میلی لیتر

کلم پیچ تازه 125 گرم

کرفس 25 گرم

نعناع 10 گرم

گلابی تازه 250 گرم

زنجبیل دو سانتی متر

طرز تهیه نوشیدنی گیاهی برای پاکسازی کبد چرب

1. گلابی، کلم پیچ، کرفس و زنجبیل را خرد می کنیم.

2.موادی که خرد کردیم را در مخلوط کن می ریزیم.

3.یک لیوان آب به موادمخلوط کن اضافه میکنیم و آن را روشن می کنیم تا خوب مخلوط شوند.

4.به ترکیب به دست آمده بقیه آب، نعناع و آب لیمورا اضافه می کنیم و دوباره آن ها را مخلوط می کنیم.

این نوشیدنی مفید برای پاکسازی کبد چرب را در دو نوبت در روز – صبح و عصر – بنوشید.

منبع: تبیان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه شستشوی کبد چرب با یک نوشیدنی گیاهی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..