تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرين تمرين استقلال قبل از ديدار با نفت مسجد سليمان

بازيكنان تيم فوتبال استقلال امروز عصر در يك نوبت آخرين تمرين خود را قبل از ديدار با نفت مسجد سليمان انجام دادند

آخرين تمرين استقلال قبل از ديدار با نفت مسجد سليمانبه  گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، بازيكنان تيم فوتبال استقلال امروز عصر ساعت ١٨ در يك نوبت آخرين تمرين خود را قبل از ديدار با نفت مسجد سليمان برگزار كردند

شاگردان شفر در ابتداى تمرين به گرم كردن زير نظر مربيان پرداختند. بازيكنان استقلال بعد از كار با فوم رول و نرم دوى كار با توپ را آغاز كردند. استقلالى ها زير نظر شفر تمرينات تاكتيكى را پشت سر گذاشتند. بازيكنان تيم فوتبال استقلال در تمرين امروز به فوتبال درون تيمى پرداختند. اعضاى تيم فوتبال استقلال پس از پايان تمرين امروز راهى مسجد سليمان مى شوند.

بیشتر بخوانید:

استقلالی‌ها آماده دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان

استقلالى‌ها در اهواز پا به توپ شدند

نفت‌مسجدسلیمان - استقلال /مصاف تکراری اینبار در لیگ برتر

انتهای پیام / 

گزارش تمرین استقلال های در آستانه بازی با نفت مسجد سلیمان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرين تمرين استقلال قبل از ديدار با نفت مسجد سليمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..