تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از رباتی که همدم بیماران می‌شود تا ماساژوری که حال کودکان را خوب می‌کند

به گزارش خبرنگار به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات محققان در سراسر جهان است که سبب رشد و پیشرفت جوامع و باز شدن دریچه‌های جدیدی از علم و فناوری می‌شود؛ در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از مخترعان ساخته شده در کشورهای جهان بپردازیم.

ربات‌هایی که برای کمک به بیماران مبتلا به جنون وارد بازار شده‌اند

جنون یکی از بیماری‌های سخت و هولناک است که روش‌های درمانی مخصوص خود را دارد؛ در همین رابطه به تازگی محققان توانسته‌اند حیوان‌های رباتیک برای کمک به بیماران مبتلا به جنون طراحی کنند، این حیوان‌ها با بررسی وضعیت بیمار، در مواقع حساس در صورت رخ دادن مشکلی غیرقابل پیش بینی برای بیماران مبتلا به جنون،  وارد عمل شده و به بیماران کمک می‌کنند.

از رباتی که همدم مجنون می‌شود تا ماساژوری که حال کودکان را خوب می‌کند

قرص جدیدی برای درمان  آنفولانزا

دانشمندان توانسته‌اند قرصی جدید را برای مقابله با بیماری آنفولانزا بسازند. دانشمندان در شیوه ای جدید توانسته‌اند قرص مکیدنی جدیدی را وارد بازار کنند که در برابر بیمار‌ی‌های سرماخوردگی و آنفولانزا بسیار کارآمد عمل می‌کند و در کمترین زمان ممکن آنها را درمان می‌کنند.

از رباتی که همدم مجنون می‌شود تا ماساژوری که حال کودکان را خوب می‌کند

ماساژوری جدید که برای کمک به انتقال احساس کودکان ساخته شده است

محققان توانسته‌اند ماساژور جدیدی را برای کودکان طراحی کنند که می‌تواند سبب ارتقای مهارت آنان شود. این ماساژور سبب ایجاد ارتباط موثر میان مادر و کودک می‌شود و بر مبنای تکامل روابط عاطفی و اجتماعی افراد طراحی شده است.

از رباتی که همدم مجنون می‌شود تا ماساژوری که حال کودکان را خوب می‌کند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از رباتی که همدم بیماران می‌شود تا ماساژوری که حال کودکان را خوب می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..