تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Pixomatic photo editor 3.0.6 – ویرایش جذاب تصاویر برای اندروید

نرم افزار اندروید Pixomatic photo editor ابزار بسیار جذاب و قدرتمندی است که می تواند تصاویر ایده آل شما را با جلوه های ویژه زیباسازی کنید. برنامه از خلاقیت های نابی استفاده می کند تا بتواند برش های هوشمند را روی تصاویر شما صورت داده و آنها را با طبیعت تلفیق کند. این تلفیق ها اثرهای هنری بسیار نابی هستند که برای شبکه های اجتماعی اینستاگرام و پینترست بسیار عالی جلوه می کنند. شما نیز می توانید از این برنامه برای پس زمینه گوشی خود استفاده کنید و تغییرات لازم را روی تصاویر خود اعمال کنید.

با دانلود Pixomatic photo editor می توانید به صورت حرفه ای با برنامه کار کنید و سرعت و دقت کافی را داشته باشید. با کار کردن روی تصاویر خود، می توانید خلاقیت خود را به رخ بکشید و زیباترین تصاویر را ارائه کنید. نتیجه کار بسیار طبیعی است و شما به وضوح این را نظاره خواهید کرد. این برنامه روی سیستم عامل اندروید ۵٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

کاور-Pixomatic-photo-editor

*/ ]]> اسکرین-شات-Pixomatic-photo-editor اسکرین-شات-Pixomatic-photo-editor اسکرین-شات-Pixomatic-photo-editor info

Pixomatic photo editor is featured by Apple in “Great Photography Apps”, “New Apps We Love” & “Share the Fever” on the App Store, that makes smart cutouts from an image with fingertips directly from your mobile device and now is available in Google Play!

Have you ever wanted to accurately and conveniently remove and change image backgrounds from your photos?
Now you can quickly, precisely, and easily edit your photos with Pixomatic.

WHAT’S NEW
Bugfix and stabilization.
Found a bug, want a new feature, or think something can be improved, email us to support@pixomatic.us.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Pixomatic photo editor 3.0.6 – ویرایش جذاب تصاویر برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..