تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باند قاچاقچیان مسلح در درگیری با مرزبانان منهدم شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در تشریح این خبر اظهار داشت: عصر روز گذشته، مرزبانان خراسان جنوبی در ارتفاعات صعب العبور منطقه مرزی نهبندان با تعدادی از اشرار مسلح درگیر شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا به حضور به موقع تیم‌های عملیاتی مرزبانان ما در منطقه مزبور اشاره و بیان کرد: در این عملیات، از این تیم ۳ نفره، یک نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسید و یک نفر دیگر مجروح و نفر سوم نیز که توان مقابله با مرزبانان را نداشت، خود را تسلیم کرد.

وی به درگیری‌های مرزبانان با اشرار مسلح در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: مرزبانان خراسان جنوبی با بهره گیری از نیرو‌های جهادی با استفاده از تجهیزات اپتیکی کوچک‌ترین تحرکات در نوار مرزی را زیر نظر گرفته و در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی و انجام عملیاتی دقیق و غافلگیرانه این تیم ۳ نفره اشرار مسلح را هنگام عبور از مرز‌های کشور عزیزمان زمین گیر کردند.

این مقام ارشد فرماندهی مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه این عملیات با همکاری اطلاعاتی مرزبانان استان خراسان رضوی و جنوبی انجام شده است، گفت: در پاکسازی از محل ۳ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، ۱۲ تیغه خشاب و نزدیک به ۳۰۰ تیر جنگی کشف شد.

سردار رضایی در پایان گفت: مرزبانان برای حفظ و حراست از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی تمام توان خود را بکار گرفته و با هرگونه ناامنی در نقاط صفر مرزی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ف

انهدام تیم سه نفره اشرار و قاچاقچیان مسلح



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باند قاچاقچیان مسلح در درگیری با مرزبانان منهدم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..