تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از کاهش قیمت ارز به نفع بازار سهام استفاده شود

یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به وضعیت قیمت‌ها در بازار سهام می‌گوید بازیگران بزرگ بورسی باید در روزهایی که قیمت‌ها در بورس کاهش می‌یابد اقدام به خرید کنند تا نقدینگی از دیگر بازارها از جمله بازار ارز به بازار سهام وارد شود.

به گزارش پایگاه خیری بازار سرمایه (سنا)، و به نقل از ایسنا، عبدالحسین رضوی امیری، درباره وضعیت بازار سرمایه و فراز و فرود قیمت‌ها، گفت: باید بدانیم که بالا یا پایین رفتن قیمت‌ها در بورس امری عادی است. در نتیجه نباید با بالا و پایین رفتن قیمت‌ها هیجانی شد.

این کارشناس بازار سرمایه اضافه کرد: اما افت شاخص بورس در پی دو روز اخیر هم زمان با افت شدید قیمت دلار در بازار آزاد عجیب به نظر می‌رسد چراکه هیچ یک از شرکت‌های بورسی با دلار آزاد محصولات‌شان را تولید نمی‌کنند.

رضوی امیری افزود: به نظر من بازیگران بزرگ بورس باید کاهش قیمت ارز در بازار را به فال نیک می‌گرفتند و با خرید سهام باعث تشویق کسانی که از بازار ارز خارج شده‌اند، می‌شدند و با رفتار خود سرمایه آنها را به بازار سهام جذب می‌کردند.

وی ادامه داد: اما بازیگران بزرگ این کار را نکردند و بر عکس صف‌های فروش سهام را تشکیل دادند به نحوی که باعث کاهش بیش از هفت هزار واحدی شاخص سهام در روز گذشته شد.

این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: امیدوارم در آینده بازیگران بزرگ بورس از این حرکات غیرکارشناسی و غیرعلمی دست بردارند تا مجددا شاخص به حرکت منطقی خود که تداوم حرکت منطقی فارغ از رشد هیجانی است، ادامه دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از کاهش قیمت ارز به نفع بازار سهام استفاده شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..