تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال بازگشت حسینی به دروازه استقلال

۷۸۰۶۹۰

۴۴۱۲ بازدید

به احتمال فراوان سید حسین حسینی فردا دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در بازی با نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال فردا شب در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف نفت این شهر خواهد رفت و این در حالی است که آبی پوشان دیدار جام حذفی را به سود خود به پایان رساندند.

مسابقه فردا در شرایطی برگزار خواهد شد که ممکن است سید حسین حسینی وظیفه حراست از دروازه استقلال را بر عهده داشته باشد.دروازه‌بانی که از آخرین بازی اش برای استقلال حدود 5 ماه می‌گذرد.

آخرین بار حسینی در دوم اردبیشهت ماه 97 برای استقلال مقابل پیکان به میدان رفت که روی 2 اشتباه دروازه‌اش توسط امامعلی و مهدی مومنی باز شد.حالا با گذشت 8 هفته از لیگ برتر(که یک بازی آن عقب افتاده است) حسینی به احتمال فراوان به جای رحمتی درون دروازه آبی پوشان قرار می‌گیرد.

این در حالی است که در تیم استقلال نفراتی مثل خسرو حیدری و طارق همام مصدوم هستند و مارکوس نویمایر هم به تازگی در تمرینات گروهی تیمش آفتابی شده است.

دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال فردا از ساعت 18:30 برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال بازگشت حسینی به دروازه استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..