تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکایی‌ها به توئیت‌های ترامپ بی‌توجه هستند

۷۸۰۶۵۵

۲۱۲ بازدید

نتایج یک نظرسنجی نشان داده که اکثر آمریکایی‌ها به توئیتهای دونالد ترامپ رئیس جمهور کشورشان بی توجه هستند.

خبرگزاری ایسنا: نتایج یک نظرسنجی نشان داده که اکثر آمریکایی‌ها به توئیتهای دونالد ترامپ رئیس جمهور کشورشان بی توجه هستند.

 بر اساس یک نظرسنجی جدید که از سوی دو نهاد Morning Consult و Public Affairs Council انجام شده از هر ۱۰ شرکت کننده در این نظرسنجی ۶ نفر معادل ۵۹ درصد در پاسخ به سوالی در باره این که آیا توئیتهای ترامپ را می‌خوانند گزینه به ندرت یا هرگز را انتخاب کرده‌اند و تنها ۱۵ درصد از مردم گفته‌اند که اغلب این توئیتها را می‌خوانند.

در عین حال طبق این نظرسنجی دموکرات‌ها بیشتر از دیگران تمایل به خواندن توئیتهای دونالد ترامپ دارند به نحوی که ۴۶ درصد پاسخگویان دموکرات، ۴۳ درصد جمهوری خواهان و ۳۶ درصد مستقل‌ها گفته‌اند که این توئیتها را دست کم اغلب می‌خوانند.

این نظرسنجی در عین حال دریافته که توئیتهای ترامپ درباره تجارت تاثیر عمده‌ای بر نظر مردم در مورد آن شرکت ها نداشته است. یک اکثریت ۴۱ درصدی گفته که انتقادهای توئیتری ترامپ از یک شرکت نظر آنها را تغییر نمی دهد در حالی که ۱۰ درصد گفتند که این توئیتهای انتقادی باعث می شود که آنها نظر کمتر مثبتی درباره این شرکتها پیدا کنند. همین میزان یعنی ۱۰ درصد گفتند که توئیتهای انتقادی ترامپ باعث می شود که اتفاقا آنها نظر مثبت تری درباره این شرکتها پیدا کنند.

استفاده ترامپ از توئیتر یکی از مشخصه‌های عمده دوران ریاست جمهوری او بوده است. او تقریبا روزانه از توئیتر استفاده کرده تا اطلاعات را به اشتراک بگذارد، به مخالفان و منتقدانش حمله کند، از کاندیداها و چهره‌ها حمایت کند و گاهی نیز تصمیمهای سیاسی‌اش را اعلام کند.

نظرسنجی مذکور از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ اوت و با پرسش و پاسخ اینترنتی از ۲۲۰۲ بزرگسال انجام شده و حاشیه خطای آن دو درصد بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکایی‌ها به توئیت‌های ترامپ بی‌توجه هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..