تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمایش نهایت سرعت پورشه کاین توربو ۲۰۱۸

پورشه کاین توربو یکی از سریع‌ترین کراس‌اور لوکس بازار است؛ برای تماشای نهایت سرعت این مدل آلمانی، همراه زومیت باشید.

زمانی که صحبت از شاسی‌بلندهای قدرتمند و سریع می‌شود نام‌هایی همانند لامبورگینی اوروس، بنتلی بنتایاگا، مازراتی لوانته و آئودی SQ7 یادآور می‌شوند؛ در این بین اما، نباید یکی از مهم‌ترین خودروهای این کلاس، پورشه کاین توربو (Cayenne) را از قلم انداخت.

نسل سوم این خودرو به تازگی وارد بازار شده و سطوح بالایی از عملکرد و قدرت را به نمایش گذاشته است. پورشه کاین جدید را باید یک شاسی‌بلند اسپرت تمام عیار دانست که توانایی‌های فنی بسیار زیادی دارد. ابتدا بگذارید به مشخصات این خودرو بپردازیم. روی کاغذ پورشه کاین توربو به یک پیشرانه‌ی V8 از نوع توئین توربو مجهز است؛ این پیشرانه ۴ لیتر حجم دارد و می‌تواند ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

Cayenne

رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برای این شاسی‌بلند قدرتمند تنها ۴.۱ ثانیه زمان می‌برد و بر اساس گفته‌های مقامات پورشه، حداکثر سرعت این خودرو نیز ۲۸۶ کیلومتر بر ساعت است. اما تنها اعلام رسمی مشخصات فنی برای همه کافی نیست. برای مثال تیم اتوتاپ NL  که ویدئوی‌های جذابی از آزمایش نهایت سرعت خودروهای مختلف در اتوبان‌های آلمان تهیه می‌کند، این‌بار به سراغ پورشه کاین توربو و بررسی عملکرد فنی آن رفته است. ویدئوی اتوتاپ NL در انتهای این مطلب قرار داده شده است؛ با دیدن آن متوجه می‌شویم که حداکثر سرعت پورشه کاین توربو در عمل تفاوت واضحی با مشخصات اعلامی سازنده دارد.
Cayenne

پورشه کاین cayenne 2019 پورشه کاین cayenne 2019 پورشه کاین cayenne 2019 پورشه کاین cayenne 2019 مقاله‌ی مرتبط:

در این ویدئو پورشه کاین توربو به سرعت ۳۰۷ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. نکته‌ای که با دیدن این بررسی ویدئویی به ذهن خطور می‌کند این است که چرا متخصصین پورشه، نهایت سرعت این مدل را به‌طور دقیق اعلام نکرده‌اند. اگر سرعت ۳۰۷ کیلومتر بر ساعت را نهایت عملکرد واقعی پورشه کاین بدانیم باید گفت این خودرو در کنار لامبورگینی اوروس، یکی از سریع‌ترین خودروهای شاسی‌بلند موجود در بازار است.

به این نکته هم باید اشاره کرد که لامبورگینی اوروس از نظر قدرت اختلاف زیادی با پورشه کاین توربو دارد؛ درواقع لامبورگینی اوروس با پیشرانه‌‌ای مشابه کاین،  ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن‌متر گشتاور دراختیار دارد. پیشنهاد می‌کنیم، ویدئوی تست جالب اتوتاپ NL را از دست ندهید.       




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمایش نهایت سرعت پورشه کاین توربو ۲۰۱۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..