تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Golem + Update v1.1.0 rev 47317-CODEX برای کامپیوتر

هیچکس نمی داند که چه کسی برج باستانی که کنار ساحل قرار گرفته است را ساخته است. آب شکل گرفته دخترک جوان بازی، حتما باید از قنات بزرگ آن به سمت دهکده این ذختر پایین رفته باشد. اما حتی پدربزرگ این دختر نیز بیاد نمی آورد که چرخ قدیمی آسیاب، دوباره به چرخش افتاده باشد. داستان بازی Golem پیرامون بچه هایی مانند این دختر جریان دارد که سفری را به داخل و خارج از دهکده شروع می کنند تا بتوانند از آب غارها و دیگر محیطها، جمع آوری کنند و به سمت دهکده راهی کنند.

همه چیز همینطوری پیش می رود، تا اینکه این دختر یک بمب درخشان مرموز را زیر گودال دفن شده ای پیدا می کند. روی دیواره های غار، تصاویر پنهانی دیده می شوند که هم اکنون امید تازه ای را به روستای دچار خشسالی اعطا می کند. درب های مهر و موم شده ای هم هستند که قرن ها قدمت دارند. این دختر با همرا دیگر بچه ها، کنجکاو می شود که خرابه های این غار را بررسی کند و متوجه شود که آیا این غار، دارای اسرار دیرینه ای برای دهکده و کلیدی برای رهایی از تمام بدبختی هست یا خیر.

Golem PC-CODEX

آپدیت بازی Update v1.1.0 rev 47317-CODEX اضافه شد

دانلود-بازی-Golem

بازی Golem یک اثر ماجراجویانه که قلب شما را به تپس می اندازد و در مورد دختر جوانی است که یک گولم تغییر شکل یافته پیدا می کند و باید به سمت ویرانه های برج باستانی حرکت کند تا پازل های چالش برانگیز بازی را جل کرده و ماشین های قدیمی این چرخه باستانی را دوباره فعال کند. ۱۰ مرحله گسترده در بازی وجود دارد که شامل غارهای عمیقی می شود که باید به سمت آنها حرت کرده و رازهای آنها را کشف کنید. از مهارت های این دختر استفاده کنید و با گولم همراه شوید تا بتوانید پازل های هر برج را حل کرده و به سمت خرابه های بیشتری حرکت کنید.

ماشین هایی که قدرمت زیادی دارند، باید دوباره فعال شوند تا زندگی دوباره ای به این دهکده اعطا کنند. شما باید به گولم کمک کنید تا به پنج فرم منحصربفرد خود دستیابی پیدا کند و بتواند هر توانایی لازم را برای کمک به همراهان این سفر داشته باشد. سرنخ های زیادی در جای جای این برج باستانی وجود دارد که باید توسط گولم ریشه یابی کنید و بتواند سر از اسرار آن دربیاورید.

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Golem اسکرین-شات-بازی-Golem اسکرین-شات-بازی-Golem اسکرین-شات-بازی-Golem اسکرین-شات-بازی-Golem اسکرین-شات-بازی-Golem

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl بازی:

بر اساس نسخه رسمی CODEX با نام Golem-CODEX فشرده سازی شده است. آپدیت Update v1.0.0.rev.47017 در این نسخه لحاظ شده است. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۱٫۴گیگابایت به ۶۳۷مگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما حدود ۱ الی ۲ خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۵گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. info

No one knew who built the ancient tower that loomed beside the coast. The young girl figured water must have once flowed down its giant aqueducts into her village, but even her grandfather couldn’t remember seeing the mill’s old water wheel turn. These days it is the job of her and the other children to journey to-and-from the tower to collect what little water bubbles up in the caves beneath it.

But everything is about to change when she awakens a mysterious glowing orb buried beneath the puddles. Images long hidden on the cavern walls now glow with hints of a new hope for her drought-stricken village, and the sealed door of the tower sits ajar for the first time in centuries. With her curious companion in tow, the young girl bravely enters the crumbling ruins of the ancient machine to discover if its long-held secrets hold the key to her future.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista, 7, 8, 10
Processor: Intel i5 or Equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000
DirectX: Version 9.0c
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7
Processor: Intel i5 or Equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 780
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) محتوای موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Golem + Update v1.1.0 rev 47317-CODEX برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..