تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Frostpunk The Fall of Winterhome + Update v1.2.1 برای کامپیوتر

بالاخره عنوان مورد انتظار استودیو ۱۱بیت در سال ۲۰۱۸، یعنی دانلود بازی Frostpunk به صورت نهایی منتشر شد. در جهانی کاملا یخ‌زده، انسان‌ها برای مقابله با سرمای طاقت‌فرسا و کشنده فناوری مبتنی بر بخار را توسعه دادند. جامعه در شکل فعلی‌اش بی‌فایده بوده و لازم است که برای بقا و زنده ماندن تغییر داده شود. این تغییر به چه معنا است؟ زمانی که اخلاقیات سد راه زنده مانپن می‌شود، چه بر سر تمدن می‌آید؟ به این فکر کنید که تلاش برای بقا در پایان ما را به موجوداتی متفاوت تبدیل خواهد کرد. بهتر یا بدتر، قوی‌تر یا ضعیف‌تر یا حتی کم‌رنگ یا پررنگ‌تر شدن انسانیت در وجود ما – در این موارد تردید داریم. استودیو ۱۱ بیت که پیش از این با انتشار بازی موفق و تحسین‌شده This War of Mine توانست نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد، بازی جدید خود یعنی Frostpunk را در ۲۴م آپریل ۲۰۱۸ در شبکه استیم به صورت نهایی منتشر کرد.

هسته مرکزی دانلود بازی Frostpunk را شهر‌سازی تشکیل می‌دهد و بازیکن به عنوان رهبر یک شهر که از نیروی بخار استفاده می‌کنند و آخرین گروه باقیمانده از بشریت در جهانی کاملا یخ‌زده هستند، ایفای نقش خواهد کرد. تم اصلی بازی فراست پانک، کاوش توانایی‌های انسان‌ها در هنگام مواجهه با فشار‌های مختلف است. همانطور که پیش‌بینی می‌شود، وضعیت شهر بغرنج است و باید با نظارت بر جامعه، مدیریت منابع و اتخاذ تصمیم‌های سخت و جاه‌طلبانه، شرایط را بهبود داده و شهر را بزرگ‌تر کنید. همچنین با کاوش دنیای بیرون از شهر، آشنایی بیشتری با تاریخ پیدا کرده و درک بهتری از وضعیت فعلی خواهید داشت.

Frostpunk The Fall of Winterhome PC-CODEX

آپدیت بازی Update v1.2.1-CODEX اضافه شد

دانلود-بازی-Frostpunk

قرار است در سرتاسر دانلود بازی Frostpunk شاهد تصمیمات سختی باشیم که بعضی اوقات اتخاذ آن ها تحت هر شرایطی، عواقب سنگینی را به دنبال خواهد داشت. شما برای نجات جامعه خود نیاز دارید گاهی اوقات سنگدل باشید و انصاف و انسانیت را نیز به طور کامل رعایت نکنید. سیستم تصمیم گیری بازی که شباهت زیادی به نوار تجربه در سری Civilization دارد، شما را مجبور به انتخاب و اعمال سیاست های خاصی می کند که باید عواقب آن را به طور کامل بسنجید. برای مثال، برای کسب منابع بیشتر و نجات ساکنین از شرایط فعلی، نیاز به فرستادن نیروهای زیادی برای کار کردن دارید. در یکی از انتخاب ها یا باید کودکان را برای انجام کار سخت و جمع آوری منابع به منطقه بیرونی و یخ زده بفرستید یا شیفت های سنگین و ۲۴ ساعته را برای کار کردن اهالی تعین کنید.

منبع توضیحات: زومجی و دیجیاتو

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Frostpunk اسکرین-شات-بازی-Frostpunk اسکرین-شات-بازی-Frostpunk اسکرین-شات-بازی-Frostpunk اسکرین-شات-بازی-Frostpunk اسکرین-شات-بازی-Frostpunk

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl v1.2.0:

بر اساس نسخه رسمی CODEX با نام Frostpunk The Fall of Winterhome-CODEX فشرده سازی شده است. سناریو جدید The Fall of Winterhome در این نسخه اضافه شده و بازی به v1.2.0 به روز رسانی شده است. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۵٫۷گیگابایت به ۳٫۲گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۳ الی ۱۰ دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۶گیگابایت است. زبان بازی از طریق منوی اصلی درون بازی تغییر می کند. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است. کاربرانی که ویندوز ۷ دارند، حتما باید این آپدیت بر روی سیستم خود نصب کرده باشند: آپدیت مورد نیاز بازی Frostpunk در ویندوز ۷ info

Frostpunk is a brand-new title from the creators of This War of Mine. It’s a society survival game that asks what people are capable of when pushed to the brink of extinction. In an entirely frozen world, people develop steam-powered technology to oppose the overwhelming cold. The city’s ruler has to manage both the citizens and the infrastructure they live in. The leader’s tactical skills face challenges that will frequently question morality and the basic foundations of what we consider organized society. Optimization and resource management often clash with empathy and thoughtful decision-making. While city and society management will consume most of the ruler’s time, at some point exploration of the outside world is necessary to understand its history and present state.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: 3.2 GHz Dual Core Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660, Radeon R7 370 or equivalent with 2 GB of video RAM
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: 3.2 GHz Quad Core Processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 970, Radeon RX 580 or equivalent with 4GB of video RAM
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Frostpunk The Fall of Winterhome + Update v1.2.1 برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..