تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوای 10 استان کشور "بارانی" م

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد پیرو اطلاعیه شماره 65 چهارشنبه مورخ 97/7/11، از بعد از ظهر جمعه تا پایان روز شنبه به سبب فعالیت سامانه بارشی، بارش باران گاهی به‌صورت رگبار و توام با رعدوبرق، وزش باد شدید، در مناطق مستعد بارش تگرگ و افت قابل توجه دما در سواحل شمالی و بخصوص شمال شرق کشور خواهد شد، این سامانه موجب آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیلها بخصوص در مناطق کوهپایه‌ای و رودخانه های فصلی این استانها می‌شود:

جمعه 1397/07/13: از بعد از ظهر گیلان، مازندران، گلستان، غرب خراسان شمالی، شمال استان سمنان، ارتفاعات شرقی تهران و ارتفاعات کرمان.

شنبه 1397/07/14: گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، البرز، تهران، شمال و غرب سمنان و قم.

شایان توجه است با گذر جبهه سرد و سرمایش هوا در ارتفاعات کوهستانی اردبیل و مناطق مرتفع البرز احتمال بارش و نشست برف دور از انتظار نیست همچنین از شنبه تا یکشنبه مسیر جاده‌های کوهستانی سواحل خزر به استانهای مجاور، بخصوص گردنه‌ها مه‌آلود پیش‌بینی می‌شود و با احتمال بسیار موجب کندی یا اختلال در ترافیک جاده‌ای این مناطق می‌شود.

از این رو توصیه می‌شود برای کاهش خسارات احتمالی، تمهیدات لازم از سوی هموطنان عزیز، سازمانهای امدادی و مدیریت بحران به‌کار گرفته شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوای 10 استان کشور "بارانی" م»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..