تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دادن اختیارات به رئیس بانک مرکزی اقدام شایسته‌ای بود و باعث آرامش بازار ارز شد

دادن اختیارات به رئیس بانک مرکزی اقدام شایسته‌ای بود و باعث آرامش بازار ارز شد

اقتصاد > اقتصاد کلان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به سقوط قیمت ارز، گفت: تصمیم اخیر مسئولان کشور مبنی بر دادن اختیارات به رئیس و مدیریت جدید بانک مرکزی اقدام شایسته‌ای بود که باسیاست� جدید این مجموعه موجب شد که ارز قابل‌توجهی وارد بازار شود.

وی با بیان اینکه، قیمت ارز با متعادل و واقعی شود، تصریح کرد: انتظار می‌رود که روند کاهش قیمت ارز در روزهای آتی ادامه داشته باشد تا باتدبیر و مدیریت بانک مرکزی، قیمت ارز در بازار متعادل شود.

پور ابراهیمی با بیان اینکه، مجلس و کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مسئله تعادل در بازار ارز را به‌صورت جدی و کارشناسی شده دنبال می‌کند، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از هیچ اقدامی برای دفاع از حقوق مردم و اقتصادی ملی دریغ نخواهد کرد و ما بر همین اساس تلاش خود را برای متعادل کردن قیمت ارز دنبال خواهیم کرد.

1717




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دادن اختیارات به رئیس بانک مرکزی اقدام شایسته‌ای بود و باعث آرامش بازار ارز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..