تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بحران مصدومیت دامن گیر یاران طارمی شد

۷۸۰۵۱۰

۱۳۰۲ بازدید

تیم فوتبال الغرافه قطر به همراه مهاجم ملی پوش کشورمان این روزها به بحران مصدومیت دست و پنجه نرم می کند.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال الغرافه قطر به همراه مهاجم ملی پوش کشورمان این روزها به بحران مصدومیت دست و پنجه نرم می کند.

 روزنامه الرایه قطر خبر داد تیم فوتبال الغرافه در شرایط کنونی با بحرلن مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و غیاب امادو در خط دفاعی در دیدار امروز الغرافه مقابل العربی کار را برای آنها سخت کرده است.

لیست مصدومان بلند بالای الغرافه عبارتند از: المهدی علی، وسلی اسنایدر، تامر جمال، قسام برهان و عقمان الیهری است. این لشکر مصدومان کار گورکوف، سرمربی فرانسوی الغرافه را سخت کرده است.

مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش کشورمان در این فصل برای الغرافه قطر بازی می کند. الغرافه این روزها نتایج ضعیفی می گیرد و در بحران به سر می برد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بحران مصدومیت دامن گیر یاران طارمی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..