تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهریه جالب خواهران فلسطینی برای ۳ داماد جانباز +عکس

مهریه جالب خواهران فلسطینی برای ۳ داماد جانباز+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیاری از فلسطینیان بی دفاع تاکنون در جریان تظاهرات بازگشت یا به شهادت رسیدند و یا جانباز شده اند اما در این میان سرنوشت سه جوان که در مسیر این جریان یک پای خود را از دست داده اند بسیار جالب است.

این سه جوان شجاع که برای آب و خاک خود پای خود را از دست داده اند، سرنوشتشان با سه خواهر از خود گذشته و فداکار گره خورد که این روزها نام آنها به نیکی سر زبان کاربران شبکه های اجتماعی عرب زبان افتاده است،سه دختر فلسطینی که با اقدام زیبا و خداپسندانه خود مورد تحسین کاربران قرار گرفته اند.

ریم، نور و میرفت همان  3 خواهر فلسطینی از اردوگاه النصیرات نوار غزه هستند که از آنها صحبت می کنیم،دخترانی که به جای مهریه به اقدامات شجاعانه  3 جوان فلسطینی  برای حفظ سرزمینشان که در تظاهرات بازگشت پای خود را از دست داده‌اند اکتفا کردند و بدون هیچ مهریه‌ای  تنها در قبال مبارزاتشان در راه میهن  ازدواج کردند.در ادامه تصاویری سه عروس و داماد مشهور این روزهای فضای مجازی را مشاهده می کنید.

مهریه جالب خواهران فلسطینی برای ۳ داماد جانباز+عکس

مهریه جالب خواهران فلسطینی برای ۳ داماد جانباز+عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهریه جالب خواهران فلسطینی برای ۳ داماد جانباز +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..