تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهیان نور مورج فرهنگ ایثار است

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در آیین تجلیل از فعالان راهیان نور دانش آموزی استان گلستان گفت:  ترویج فرهنگ عاشورایی سبب ماندگاری قیام عاشورا و هدف آن یعنی حفظ و بقا اسلام شده است و در زمان ما نیز برگزاری اردوهای راهیان نور موجب ماندگاری دفاع مقدس و ارزش و اهداف آن شده است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا است و راهیان نور موجب حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به جامعه است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس برای صیانت از کشور ۸۰۰ هزار جانباز و بیش از ۲۴۰ هزار شهید تقدیم کردیم تا استکبار جهانی نتواند حتی یک وجب از خاک کشور را اشغال کند.

معروفی ادامه داد: امام خمینی (ره) با ۱۵ سال کار فرهنگی انقلاب اسلامی را به سرانجام رساند و امروز دشمن میکوشد تغییر نگرش در جامعه ایجاد کند که راهیان نور یکی از راهکار‌های مقابله با آن است.

انتهای پیام/فا

راهیان نور را اشاعه دهنده فرهنگ ایثار و شهادت دانست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهیان نور مورج فرهنگ ایثار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..