تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کام بک ارزشمند صنعت نفت در جام حذفی

تیم صنعت نفت آبادان با پیروزی مقابل استقلال خوزستان به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد

صعود صنعت نفت آبادان به مرحله بعدی جام حذفی

در ادامه رقابت های جام حذفی فوتبال کشور تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مرحله یک هشتم نهایی موفق به شکست 5-2 استقلال خوزستان شد و به دور بعد صعود کرد.

این پیروزی برای زردهای آبادان در حالی بدست آمد که آنها ابتدا در نیمه اول با دو گل از حریف عقب افتادند. این نتیجه تا پایان نیمه جبران شد و نفتی ها بازی را 2-2 کردند.

در نیمه دوم هم شاگردان سرجیو به خودشان آمدند و با زدن سه گل دیگر شکست سنگینی را به استقلالی های خوزستان تحمیل کردند. در این بازی دو گل تیم آبادانی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و این در حالی بود که نفتی ها یک پنالتی هم از دست دادند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کام بک ارزشمند صنعت نفت در جام حذفی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..