تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحصیل ۵۵ هزار دانشجوی خارجی در کشور

فارس نوشت: قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل با بیان اینکه ۵۵ هزار دانشجوی خارجی در کشورمان در حال تحصیل هستند، گفت: ۲۷ هزار دانشجو در دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم تحصیل می‌کنند.

حسین سالار آملی قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل، درباره تعداد دانشجویان خارجی در حال تحصیل در جمهوری اسلامی ایران، گفت: هم اکنون ۵۵ هزار دانشجوی خارجی در ایران تحصیل می‌کنند

وی افزود: ۲۷ هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم و ۱۰ هزار دانشجوی خارجی در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارند.

قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل، تصریح کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشغول تحصیل هستند، در دانشگاه جامعه‌المصطفی‌العالمیه نیز ۱۷ دانشجوی خارجی حضور دارند.

سالار آملی در پایان گفت: برنامه‌ای ویژه‌ای توسط جمهوری اسلامی ایران و به ویژه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای افزایش تعداد دانشجویان خارجی در حال تحصیل در کشورمان وجود دارد که باید این روند سال به سال رشد کرده و با درصدهای رو به جلو پیشرفت کند.


 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول ۹۸-۹۷ دانشگاه پیام نور کلیک کنید

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحصیل ۵۵ هزار دانشجوی خارجی در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..