تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جذب نخبه‌ های ورزشی در شته های بومی و محلی پیام نور

دبیر انجمن بازی های بومی و محلی دانشگاه پیام نور یکی از اهداف این انجمن را جذب نخبه های ورزشی در رشته های بومی و محلی دانست

به گزارش سایت پی ان یو نیوز احراری بابیان اینکه دانشگاه پیام نور با تحت پوشش قرار دادن نزدیک به یک میلیون نفر دانشجو بزرگترین و فراگیرترین دانشگاه کشور است، گفت: بیشتر دانشجویان این دانشگاه از افراد بومی استان‌ها هستند و دانشگاه پیام نور در زمینه توسعه بازی ‌های بومی محلی می‌تواند پیشگام باشد.

وی از برگزاری اولین دوره داوری بازی‌های بومی و محلی ویژه دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی به میزبانی دانشگاه پیام نور بیرجند با شرکت ۳۴ نفر از دانشجویان خبر داد و گفت: استقبال خوب دانشجویان از این دوره موجب شناسایی استعدادها در رشته‌های بومی و محلی در این دوره شد.

احراری ادامه داد: برگزاری المپیادهای دانشجویی و همچنین مسابقات در رشته‌های بومی و محلی باعث شناسایی استعدادها و جذب دانشجویان در این رشته‌ها خواهد بود.

دبیر انجمن بازی‌های بومی و محلی دانشگاه پیام نور ابراز امیدواری کرد: با همکاری سایر مراکز دانشگاه پیام نور بتوان به شناسایی و جذب نخبه‌های دانشگاهی در رشته‌های بومی و محلی و برگزاری دوره‌های آموزشی برای آشنایی دانشجویان اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه رشته‌های بومی و محلی در دو بخش همگانی و قهرمانی در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: بعضی از رشته‌های بو می و محلی تبدیل به رشته‌های رقابتی شده‌اند.

دبیر انجمن بازی‌های بومی و محلی دانشگاه پیام نور در پایان یاداورشد: رشته هفت سنگ و چوب کشی تیر و کمان سنتی برای این رشته‌ها مسابقات برون مرزی برگزار و تیم ملی و لیگ در برخی رشته‌ها مثل هفت سنگ تشکیل شده است

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول ۹۸-۹۷ دانشگاه پیام نور کلیک کنید

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جذب نخبه‌ های ورزشی در شته های بومی و محلی پیام نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..