تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز در بازار فردوسی چه می گذرد!؟

امروز در بازار فردوسی چه می گذرد!؟به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز به دلیل تعطیلی پایان هفته کمی از حجم حضور خریداران و فروشندگان در مرکز خرید و فروش ارز در خیابان فردوسی تهران، کاسته شده است، اما هنوز این افراد در حال تلاش برای معامله ارز و هم چنین بالا بردن نرخ هایی که در روز گذشته اعلام شده بود، هستند.

روز گذشته بود که کانون صرافان ایرانیان بیانیه را مبنی بر کاهش نرخ ارز به ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان را صادر کرد.

ابلاغ  این بیانیه منجر به اعتراض جمعی دلالان در خیابان فردوسی شد و عده‌ای از این افراد فضای بازار را به سمت ایجاد جو روانی و بالا بردن نرخ ارز سوق دادند.

امروز در بازار فردوسی چه می گذرد!؟

جالب توجه است که از روز گذشته چند روش خرید و فروش بین این افراد رواج یافته است.

یک از این موارد روش تقلب در خرید ارز است، به طوری که فرد پس از فروش ارز به دلال، اگر همان زمان مجدد درخواست ارز بیشتری از وی کند، دلال نرخ را بالاتر برده و یا بهانه‌های مختلفی نظیر خرابی دستگاه و کافی نبودن دلارهای همراه خود را پیش می‌کشد.

دومین نکته فروش یورو و دلارهای تقلبی است که در گزارش روز گذشته به آن اشاره کردیم و از شناسایی دلار تقلبی توسط چند صرافی مجاز خبر دادیم.

امروز در بازار فردوسی چه می گذرد!؟

سومین امر، حضور برخی از افرادی که هیچ دلار و یورویی در کیسه خود نداشته و تنها به ایجاد فضای ناامن در بازار ایفای نقش می‌کنند!

و نکته آخر وجود گروه‌های تلگرامی فعال در زمینه خرید و فروش ارز که هنوز هم تصمیمی برای مقابله با این گروه‌ها گرفته نشده است زیرا این افراد با توجه به جو بازار، فضا را با ادعاهای کذب در گروه ها به سمت بالاتر بردن نرخ ارز سوق می‌دهند.

در نهایت تا این لحظه (پنجشنبه ۱۲مهرماه) نرخی برای ارزهای رایج اعلام نشده است ولی دلالان با نرخ های بسیار بالا تنها خرید دارند  و فروش در معاملات آنها جایی ندارد.

امروز در بازار فردوسی چه می گذرد!؟

اگرچه در تابلو قیمت صرافی‌های ضلع جنوب شرقی و غربی میدان عدد ۱۰ هزار تومان برای دلار حک شده است، اما صرافی‌ها کاملا خالی از مشتری است و کسی برای خرید یا فروش مراجعه نمی‌کند.

در حال تکمیل/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز در بازار فردوسی چه می گذرد!؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..