تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهار تیم متمول لیگ از نظر قلعه‌نویی کدام تیم‌ها هستند؟

چهار تیم متمول لیگ از نظر قلعه‌نویی کدام تیم‌ها هستند؟

ورزش > لیگ برتر - امیر قلعه‌نویی در تازه‌ترین مصاحبه خود درباره باشگاه‌های متمول لیگ‌برتر صحبت کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی در آخرین مصاحبه ای که انجام داده درباره تیم هایی صحبت کرده که در این فصل لیگ برتر خرج زیادی انجام داده اند. سرمربی تیم فوتبال سپاهان، تیم خودش را به عنوان پنجمین تیم پرخرج لیگ معرفی کرده و این در حالی است که چهار تیم بالاتر از سپاهان وجود دارند. حالا رسیدن به اسم این چهار تیم کار چندان سختی نیست. هرچند قلعه نویی اسمی از این تیم ها نیاورده اما استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی بدون شک سه تیم از آن چهار تیم هستند. حالا با توجه به صحبت های قبلی به میان آمده می‌توان حدس زد تیم بعدی هم تیم ذوب آهن است. چراکه دیگر تیم اصفهان هم خرج زیادی انجام داده و این موضوع همیشه مورد بحث بین آنها و سپاهانی ها بوده.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهار تیم متمول لیگ از نظر قلعه‌نویی کدام تیم‌ها هستند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..