تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسیج تمام توان خود را برای خدمت به مردم و مبارزه با استکبار بکار خواهد بست

ساعت: 21:54 منتشر شده در مورخ: 1397/07/12 شناسه خبر: 1415343

فرمانده سپاه عاشورا در اجتماع بزرگ بسیجیان آذربایجان‌شرقی؛

سردار خرم گفت: مردم آذربایجان عهدی ناگسستنی با امام خویش و رهبری بسته‌اند و بلند و رسا اعلام می‌کنند که «آذربایجان جانباز خامنه‌ای دن آیریلماز».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سردار عابدین خرم پیش از ظهر امروز در تجمع بزرگ بسیجیان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: این حماسه حضور، اجتماع شکوه مقاومت و همت امروز آفریده شد و به حق روز تجدید میثاق مردم استان آذربایجان‌شرقی با رهبرمعظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه این حضور نماد و نشانه بزرگی از حیات و سر زندگی ملت رشید اسلامی است، خاطرنشان ساخت: دست تک تک شرکت‌کنندگان و بسیجیان جان برکف را می‌بوسم که این مراسم دشمن‌شکن را نورانی بخشیدند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه بسیجیان آذربایجان‌شرقی در تمام صحنه‌ها نقش‌آفرین بوده‌اند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به بسیجیان آذربایجان‌شرقی فرموده‌اند که بسیجیان موقعیت‌شناس، شجاع و برخوردار از بصیرت و آگاهی هستند.

وی ادامه داد: بسیجیان از خاستگاه خود یعنی متن مردم جدا نبوده و تمام توان خود را برای خدمت به کار خواهند بست.

سردار خرم با تاکید به اینکه این رزمایش به عنوان خدمت و اقتدار در سه مرحله از نهم شهریورماه آغاز شده، تصریح کرد: رزمایش در ۳۲۴ مقر اردویی با حضور ۶ هزار نفری نقش‌آفرینی کرده است.

وی از جمله خدمات این رزمایش، ساخت و مرمت بیش از ۴۰ خانه برای محرومان، خانه بهداشت و مسجد همچنین توزیع ۱۴ هزار بسته آموزشی و فرهنگی در بین دانش‌آموزان بوده، گفت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برای ۱۵ هزار خانوار، ارائه خدمات مشاوره‌ای برای ۸ هزار نفرو  تکمیل ۱۷ آبرسانی شرب دیگر خدمات بود که نتیجه شیرین و گوارای این خدمات در برخی روستاها مهاجرت معکوس به روستاها شده است.

وی اذعان داشت: بسیجیان آذربایجان‌شرقی بر عهد راستین استوار بوده و دژ مستحکم و نقطه ثقل مردم شده است.

خرم با تاکید به اینکه شعار زوال‌ناپذیر آذربایجان را همیشه در ذهن خود پرورانده‌ایم، گفت: شعار آ«ذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی» همیشگی است.

وی متذکر شد: مردم آذربایجان عهدی ناگسستنی با امام خویش و رهبری بسته‌اند و بلند و رسا اعلام می‌کند که «آذربایجان جانباز خامنه‌ای دن آیریلماز».

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسیج تمام توان خود را برای خدمت به مردم و مبارزه با استکبار بکار خواهد بست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..