تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجتماع بسیجیان در تبریز مظهر اقتدار نظام بود/ سپاه عاشورا در روزهای سخت شبانه‌روزی برای حل مشکلات فعالیت دارد

ساعت: 21:54 منتشر شده در مورخ: 1397/07/12 شناسه خبر: 1415342

استاندار آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با آناج؛

خدابخش تجمع بسیجیان استان در تبریز را تیری بر چشم دشمنان نظام و مایه‌ی فخر خواند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج ،  مجید خدابخش در حاشیه‌ اجتماع 40 هزار نفری بسیجیان آذربایجان‌شرقی در تبریز با اشاره به حضور پرشور نوجوانان و جوانان در تجمع امروز، ابراز داشت: در این جنگ همه جانبه‌ی اقتصادی که استکبار جهانی و آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته است، انتظار چنین حضوری را هم داشتیم.

وی با تشکر از بسیجیان و فرماندهی سپاه عاشورا، خاطرنشان ساخت: در مشکلاتی که در تمامی عرصه‌ها برای استان به‌وجود آمده این قشر به‌صورت فعال و شبانه‌روزی حضور داشته‌اند و خوشبختانه آذربایجان‌شرقی از استان‌هایی بود که در اغتشاشات دی ماه سال گذشته روزهای آرامی را سپری کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در جریانات اخیر نیز مشکل خاصی در استان اتفاق نیفتاد، تصریح کرد: این کارنامه‌ی درخشان و حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف مایه‌ی فخر ما و تیری بر چشم دشمنان نظام است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجتماع بسیجیان در تبریز مظهر اقتدار نظام بود/ سپاه عاشورا در روزهای سخت شبانه‌روزی برای حل مشکلات فعالیت دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..