تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحولات بازار سرمایه به دقت رصد می شود / جای نگرانی نیست

در روزهای اخیر نقدینگی زیادی به بورس وارد شده است و این را به وضوح می توان از حجم معاملات متوجه شد ، در این بین بسیاری معتقدند تعداد عرضه های اولیه باید در مقطع کنونی افزایش پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، به نقل از بورس 24، محسن خدابخش مدیر نظارت بر بورس ها و بازارهای سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در تلاش هستیم تا شرکت هایی وارد بورس شوند که هم ارزنده باشند و هم سود دهی مناسبی داشته باشند. از طرفی این شرکت ها  باید دارای شفافیت لازم نیز باشند تا بعد ها سهامداران را با مشکل مواجه نکنند.

وی افزود: بر اساس این معیارها و دستور العمل های موجود پذیرش به طور مستمر صورت می گیرد ، اما بعضی شرکت ها با مسائلی روبرو هستند که باید تعیین تکلیف شوند. قطعا برنامه ما سرعت بخشیدن به عرضه ها هست اما باید صلاحیت لازم برای ورود شرکت ها به بورس نیز احراز شود.

این مقام مسئول همچنین در خصوص رشد بازار و نوسانات اخیر گفت: به نظر من هر چیزی ارزش ذاتی دارد و اگر ارزش دلاری شرکت ها را اندازه بگیریم با پایین ترین قیمت هایی که در روزهای پیش برای دلار اعلام می شود ، ارزش شرکت ها الان در سطوح پایینی است. به همین خاطر شرکت های بنیادی که سود آورند و صادرات محور و تولیداتشان افزایش داشته است می توانند آینده خوبی داشته باشند.

وی افزود: در شرایط فعلی هیجان در کمین بازار سهام است. با افزایش نقدینگی و صدور کد های جدید ، معامله گرانی که تجربه زیادی ندارند در بازار اقدام به سرمایه گذاری کرده اند. طبیعتا برخی افراد که دانش کمتری در بازار دارند برای کاهش ریسک معاملات خود بهتر است از طریق ابزارهای موجود مانند سبدگردان ها اقدام به سرمایه گذاری کنند تاشاهد روند های منطقی تری در بازار باشیم.

وی گفت : آخرین تحولات بازار سرمایه توسط نهاد ناظر به طور دقیق رصد می شود و جای نگرانی خاصی نیست و اساسا نوسان در ذات بازار سرمایه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحولات بازار سرمایه به دقت رصد می شود / جای نگرانی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..