تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش رایان گیگز به اخراج احتمالی مورینیو

۷۸۰۳۳۳

۲۶۳ بازدید

شرایط منچستریونایتد در بدترین وضعیت خود از سال 1989 است و این شرایط ممکن است به اخراج مورینیو منجر شود.

ورزش سه: شرایط منچستریونایتد در بدترین وضعیت خود از سال 1989 است و این شرایط ممکن است به اخراج مورینیو منجر شود.

تداوم نتایج ضعیف شیاطین سرخ در رقابت‌های فصل جاری، سبب شده تا فشار زیادی روی ژوزه مورینیو باشد و شایعه اخراج وی از سمت سرمربیگری منچستریونایتد بر سر زبان‌ها بیفتد، این در حالی است که از زین‌الدین زیدان به عنوان گزینه جانشینی آقای خاص یاد شده است.

مورینیو و شاگردانش در بازی سه‌شنبه شب مقابل والنسیا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پس از اینکه با تساوی بدون گل متوقف شدند، توسط برخی از هواداران منچستریونایتد هو شدند.

واکنش رایان گیگز به اخراج احتمالی مورینیو

رایان گیگز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد اخراج مورینیو گفت:« مورینیو نباید اخراج شود. منچستریونایتد در حال حاضر در حال گذر از دوره دشواری است.

دفعه پیش هم گفتم که با تغییر مربی آنها به کجا خواهند رفت. اگر منچستریونایتد اکنون دست به تغییر مربی بزند، احتمالاً یک یا دو سال دیگر به همین جایگاه بازخواهد گشت. مشکل، برنامه‌ریزی دیرهنگام است، وگرنه موضع من تغییری نمی‌کند و بر این باورم که منچستریونایتد باید از مورینیو حمایت کند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش رایان گیگز به اخراج احتمالی مورینیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..