تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار فراخوان نمایشگاه «هنر و علم حرکت»

مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان با انتشار فراخوانی از پژوهشگران برای شرکت در رویداد بین المللی «هنر و علم حرکت» دعوت کرد.

مسعود نصرتی مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان روز چهارشنبه 11 مهر 97 با اعلام این خبر گفت: مفهوم «حرکت» از مباحث بنیادی چالش برانگیز در تاریخ علم و هنر بشری محسوب می شود و چنان گسترده و جهان شمول است که در تمامی گونه های علمی و هنری ردپایی عمیق دارد، فقدان بررسی این مفهوم در عرصه های وسیع به شکلی چشم گیر باعث شده است تا کاخ گلستان به همراهی دانشگاه بورگونی فرانسه، پژوهشگاه میراث فرهنگی و موزه سینما همایشی با عنوان «هنر و علم حرکت» در دی ماه سال 97 برگزار کند.

این رویداد با سه محور «هنر و علم حرکت در عکس های دوره قاجار»، «هنر و علم حرکت در حوزه سینما» و «هنر و علم حرکت در هنر معاصر» برگزار می شود و در نظر دارد تا مفهوم حرکت در علم و هنر از زاویه های مختلف به تصویر کشیده شود، به همین دلیل فراخوان دریافت آثار در رویداد بین المللی «هنر و علم حرکت در دوره معاصر» منتشر شده است.

دریافت آثار تا آخر مهر ادامه دارد، نتایج داوری آثار تا 15 آبان اعلام می شود و از آثار برگزیده در نمایشگاه «هنرعلم و حرکت در دوره معاصر» در مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان رونمایی می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این رویداد بین المللی می توانند آثار خود را تا پایان مهر به نشانی www.artsciencemovement@gmail.com ارسال کنند.
همچنین نتایج داوری آثار تا 15 آبان اعلام می شود و از آثار برگزیده در نمایشگاه «هنرعلم و حرکت در دوره معاصر» در مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان رونمایی می شود.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار فراخوان نمایشگاه «هنر و علم حرکت»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..