تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلیس آگاهی علی دایی را هم احضار کرد

به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی تسنیم، علی دایی طبق تصویر احضاریه‌ای که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است باید در تاریخ 4 مهرماه 1397 در پلیس آگاهی ناجا حاضر می‌شده است تا پاره‌ای توضیحات را درباره نحوه، چگونگی و میزان کمک‌های جمع‌آوری شده برای زلزله زدگان کرمانشاه ارائه کند.

دایی پیش از احضارش و طی یک هفته پس از  آن اقدامی برای اطلاع رسانی این موضوع نکرده بود و امروز و پس از انتشار خبر احضار صادق زیباکلام او هم خبر احضارش را منتشر کرده است.

دایی بدون اشاره به اینکه چه توضیحاتی در پلیس آگاهی ناجا از او اخذ شده است، نسبت به این اقدام گلایه کرده و نوشته است: آخر و عاقبت 11 ماه تلاش شبانه‌روزی برای ساخت و ساز خانه‌های مردم زلزله زده کرمانشاه: احضار به آگاهی.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلیس آگاهی علی دایی را هم احضار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..