تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتظار مردم موشک باران دشمن در عرصه اقتصادی توسط مسئولان است/رزمایش عاشورایی پیام محبت و ولایت مداری بسیجیان را ابلاغ می‌کند

ساعت: 16:57 منتشر شده در مورخ: 1397/07/12 شناسه خبر: 1415143

در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج زنجان مطرح شد؛

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت:مردم انتظار دارند مسئولان دشمن را در عرصه اقتصادی همچون عرصه دفاعی موشک باران کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، سردار علی اکبر پورجمشیدیان، امروز در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج در زنجان، با ادای احترام به بیش از 3 هزار شهید استان زنجان، اظهار داشت: شهدا جان خود را برای استقلال کشور فدا کرده و جانبازان و آزادگان با ایثارگری موجب شدند تا امت، نظام و کشور اسلامی سرافراز و سربلند باقی بماند.

وی بیان داشت: استان زنجان دارای 60 هزار رزمنده در طول چهل سال گذشته بود که در نوع خود نسبت به جمعیت استان زنجان کم سابقه و کم نظیر در بین استان های کشور بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای حرکت و حماسه بزرگ بسیجیان و نیروهای مسلح افتخار داریم که 426 هزار نفر از جمعیت این استان بسیجی هستند و جمع قابل توجهی از آنان،بسیجیان فعال، پا به کار و در صحنه فعالیت می کنند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: حماسه بی نظیر حضور امروز نشان می دهد که مردم زنجان همراه سایر بسیجیان قهرمان کشور اینچنین پرشور و پر نشاط در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارند.

سردار پور جمشیدیان ادامه داد: بیش از یک صد هزار بسیجی همزمان با این اجتماع، در تهران در محضر مقام معظم رهبری حضور دارند.

وی افزود: پیام محبت، مودت، ولایت مداری، عشق و دلدادگی مردم و بسیجیان را در پاکتی از نور به ساحت مقدس ولی امر خود ابلاغ کرده و آمادگی خود را برای تحقق منویات ایشان اعلام می کنیم که مردم، مسئولان، شهدا و خانواده ها، جانبازان و بسیجیان همچنان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی پای رکاب مقام معظم رهبری بوده ایستاده و خواهند ایستاد و انقلاب را تقدیم امام عصر خواهیم کرد.

این مسئول با اشاره به حماسه بزرگ قهرمان سرافراز ملی استان زنجان شهید میرزا علی رستمخانی،گفت: این فرمانده دلاور تیپ یکم عاشورا در عملیات بدر جزو اولین فرماندهان بود که به اتوبان بصره - العماره رفت و به فرماندهان بزرگ این عملیات از جمله مهدی باکری اعلام می کرد که اکنون در وسط اتوبان بصره – العماره ایستاده و مثل حماسه شما در هشتم محرم، پای خود را بر روی آسفالت می کوبید و به همه دنیا حضور رزمندگان را اعلام می کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید شهریاری از دیگر افتخارات استان زنجان محسوب می شود، افزود: آحاد مردم زنجان فرماندهان، مسئولان و رزمندگان در دوران دفاع مقدس قهرمانانه حضور یافتند و امروز هم مردان بزرگ این سرزمین از نظام اسلامی دفاع می کنند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: مداح روشنفکر و روشن ضمیر حاج اصغر زنجانی با وجود اینکه روشندل بود،اما در جبهه حضور داشت و ندای دلنشین وی موجب روحیه دهی به رزمندگان اسلام بود.

سردار پور جمشیدیان خاطرنشان کرد: حماسه مردم زنجان در هشتم محرم که چشم جهان به این منطقه است، باعث افتخار شیعیان در جهان محسوب می شود.

ویا اشاره به خط شکنی غواصان دریا دل زنجانی در دوران دفاع مقدس، بیان داشت: در کنار فرماندهان ارزشمندی همچون سرداران اوصانلو، ارجمند و عزتی اولین رزمندگانی بودند که به خطوط دشمن زده و در آن طرف رودخانه اروند، باعث خلق حماسه های بزرگ شدند که باعث افتخار انقلاب اسلامی است.

این مسئول تصریح کرد: بعد از دوران دفاع مقدس مردم ایران بازهم در صحنه های دفاع نظام اسلامی می خروشند  و اجازه نمی دهند دشمنان به اهداف خود برسند.

وی با اشاره به نقش غیر قابل انکار و بی نظیر سپاه و تیپ انصارالمهدی (عج) در ایجاد امنیت، در مناطق غرب و شمالغرب،افزود: قهرمانان تیپ انصار المهدی (عج) استان زنجان در این مناطق و در زمستان و برف و بوران که ارتفاع برف به 10 متر نیز می رسید، حماسه آفرینی کرده و از مرزها و امنیت کشور حراست و پاسداری کردند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه نقش رزمندگان و فرماندهان استان زنجان در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در عراق و سوریه بی نظیر بود،افزود: آزاد سازی شهرها و بخش های مهم سوریه که توسط داعش نابود شده بود،از دیگر خدمات رزمندگان و فرماندهان زنجانی است.

وی ادامه داد: این مردان غیور،قهرمان و رزمندگان سلحشور زنجانی در این مناطق نیز سینه سپر کرده و اجازه ندادند در کربلا، سوریه،نجف اشرف،سامرا و کاظمین داعش به اهداف خود دست یابد.

سردار پور جمشیدیان خاطرنشان کرد: فرماندهان غیور شما در آزاد سازی شهرهای مهم سوریه از جمله نبل و الزهرا که در محاصره نیروهای داعش بود، نقش بی بدیلی داشتند.

وی گفت: امروز در این همایش بزرگ و در این مرحله از رزمایش اقتدار عاشورایی پیام ما این است که ما همچنان در این صحنه هستیم و مردم، بسیجیان، رزمندگان،نیروهای مسلح، ارتش، نیروی انتظامی، امت حزب الله، جانبازان،خانواده های شهدا و روحانیت در صحنه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و امام آماده خدمت هستند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: این همایش پیام اقتدار، امید و نشاط به آینده انقلاب را تداعی کرده و دشمنان انقلاب بدانند نظام اسلامی همه سرمایه خود را بسیج کرده تا با وجود همه مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی راه را ادامه دهد.

سردار پور جمشیدیان خاطرنشان کرد: پیام دیگر از رزمایش این است که بسیجیان ما صاحب بصیرت بوده و تحلیلشان نسبت به قضایای جهانی،بین المللی و داخلی روشن است.

وی با بیان اینکه بسیج ضمن تحمل، به مسئولان و دولت تذکر می دهد،افزود: از مسئولان و دولت می خواهیم به فکر مردم بوده و آگاه باشند که ریشه حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در داخل کشور است.

این مسئول بیان داشت: این مشکلات را باید در داخل کشور با وحدت و یکپارچگی حل کرده و اگر ما وحدت کردیم و همراه بودیم و دست به دست هم در این جنگ اقتصادی همچون دوران دفاع مقدس ایستادیم، یقین بدانید امدادهای الهی شامل حال ما خواهد شد.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس مسئولان، مردم، نیروهای مسلح و دانشگاهیان خالصانه و صادقانه در کنار هم قرار گرفتند و چون این وحدت وجود داشت، امدادهای غیبی نازل شد و بر بزرگترین دشمنان پیروز شدیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه بیان داشت: اگر امروز هم مسئولان و گروها به فکر زندگی،برنامه ها و گروه خود نبوده و خالصانه در این صحنه باشند، خداوند متعال امدادهای غیبی خود را در عرصه اقتصادی همچون عملیات های بیت المقدس و فتح المبین به شرط اینکه فضا را درک کرده و در کنار مردم به عنوان بزرگترین سرمایه که صبر و تحمل می کند،شامل حال ما می کند.

سردار پورجمشیدیان برضرورت قدردانی و خدمت به مردم  تاکید کرد و گفت: قطعا با اتفاقات روزهای اخیر و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و نیروی های مسلح پیش از پیش آشکار شد.

وی با اشاره به دفع حمله و تجاوز دشمنان و اشرار در مرزها و دشمنان تکفیری،گفت:مردم انتظار دارند مسئولان دشمن را در عرصه اقتصادی همچون عرصه دفاعی موشک باران کنند.

این مسئول بیان داشت: بسیج همواره در خدمت و کنار دولت بوده و برای رفع محرومیت ها و مشکلات با نهادها و سازمان ها از همه توان خود استفاده می کند تا این دوران حساس انقلاب اسلامی را به سلامت پشت سربگذاریم.

*موشک های دور برد سپاه پیام روشنی برای دشمنان داشت

آیت الله شیخ علی خاتمی در ادامه این مراسم، انسان مبارز،الهی،جنگجو، باید همیشه بیدار بوده و از دشمن غافل نباشد چرا که غفلت از دشمن موجب جرات دشمن می شود.

وی افزود: امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری به حول و قوه خداوند چهل برابر قوی تر شده ایم و این مردم با همان صلابت روزهای اول انقلاب در صحنه هستند.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد:مردم ایران انقلاب،استقلال، عزت و سربلندی نظام اسلامی را چون جان عزیز گرامی می دارند و اقتدار امروز بسیج پیامی برای کشورهایی است که خط مقدم مقابله با آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل قرار دارند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: نمود قدرت و عزت جمهوری اسلامی در منطقه نقش تعیین کننده دارد و مردم عراق، سوریه، لبنان، یمن،بحرین و افغانستان از روحیه انقلابی و نگاه و امید به حضور همیشگی مردم ایران الگوبرداری می کنند.

وی گفت: این رزمایش پیامی برای دوستان و ولی امر مسلمین دارد که مردم همواره در صحنه بوده و پیامی برای دشمنان که این ملت هوشیار، آگاه و برای انقلاب خود خون ها داده و تا آخرین نفس و قطره خون برای پاسداری از این انقلاب در صحنه حاضر هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر داعش، ادامه داد: موشک های دور برد سپاه پیام روشن و دقیقی برای دشمنان داشت و آنها نیز این پیام را گرفتند.

وی بیان داشت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد حول محور ولایت و رمز ماندگاری نیز همین است همانگونه که حضرت امام خمینی (ره)فرمود:عوامل موجبه انقلاب همان عوامل ادامه انقلاب است که همه پشت سر ولی امر مسلمین حرکت کنند تا این حرکت انشا الله مقدمه ای برای حکومت جهانی مولا باشد.

 

*بسیجیان با لبیک به امام و رهبری حماسه دیگری امروز خلق کردند

سردار جهانبخش کرمی نیز در ادامه رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج در زنجان،اظهار داشت: بسیجیان راه سید الشهدا را با لبیک امام و رهبری ادامه می دهند و در این رزمایش با اقتدار، پرشور و شعور حضور یافته و حماسه و عظمتی دیگری از پایتخت شور و شعور را به نمایش می گذارند.

وی افزود: دشمنان اسلام باید بدانند در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در سراسر کشور و در استان زنجان این همایش بزرگ و تجمع عظیم تشکیل شده است تا نشان دهند مردم در صحنه هستند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: بسیجیان گوش به فرمان ولایت بود و دشمنان بدانند راه امام و رهبری راه سید الشهدا و این راه را به رهبری امام خامنه ای ادامه می دهیم.

سردار کرمی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در خصوص بسیج، یادآور شد: امام فرمودند:" بسیج مدرسه عشق است"،" بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند.

وی گفت: همچنین امام خمینی (ره) فرمودند:"بسیج لشکر مخلص خداست که همه مجاهدان از اول تا آخر دفتر آن را امضا کرده اند.

این مسئول با اشاره به دیدگاه های مقام معظم رهبری در خصوص بسیج، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند:"پیام امروز بسیجیان و ملت ایران این است که بسیج گوش به فرمان ولایت آماده بوده و اگر هر دشمنی دستی به کشور دراز کند، دستش را قطع می کنند.

وی افزود: امروز بسیجیان اعلام آمادگی می کنند که در صحنه های دفاعی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی،سازندگی و محرومیت زدائی حضور داشته و بار دیگر همه فتنه های دشمنان اسلام را خنثی خواهند کرد و این وعده خداوند متعال است که ما پیروزیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتظار مردم موشک باران دشمن در عرصه اقتصادی توسط مسئولان است/رزمایش عاشورایی پیام محبت و ولایت مداری بسیجیان را ابلاغ می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..