تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رزمایش محمد رسول الله(ص) در آذربایجان غربی آغاز شد

ساعت: 17:03 منتشر شده در مورخ: 1397/07/12 شناسه خبر: 1415172

مرحله پایانی رزمایش محمد رسول الله(ص) در آذربایجان غربی با تجمع ۴۰ هزار بسیجی در ورزشگاه تختی ارومیه آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، از صبح امروز با حضور ۱۵ هزار بسیجی منتخب از شهرهای مجاور مرکز استان آذربایجان غربی و با شرکت ۲۵ هزار نفر از بسیجیان منتخب شهر ارومیه مرحله پایانی رزمایش محمد رسول الله (ص) در این استان با تجمع ۴۰ هزار بسیجی در ورزشگاه تختی ارومیه آغاز شد.

در مراحل قبلی این رزمایش که از نهم تا بیست و نهم شهریور برگزار شد بسیجیان آذربایجان غربی در قالب اردوهای جهادی به یاری نیازمندان در شهرهای مختلف از این استان شتافتند.

هدف از رزمایش محمد رسول الله (ص) تغییر روند محاسبات دشمن، نشان‌دادن اقتدار بسیج، ایجاد شورونشاط در بین بسیجیان و امیدآفرینی در سطح جامعه اعلام شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رزمایش محمد رسول الله(ص) در آذربایجان غربی آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..