تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فریاد جوانان آذربایجانی در تبریز: دنیا یه اولسون اعلان، رهبره جانیم قربان

ساعت: 16:19 منتشر شده در مورخ: 1397/07/12 شناسه خبر: 1415255

گزارش آناج از نمایش اقتدار و مودت در اجتماع بزرگ بسیجیان ‌آذربایجان‌شرقی؛

دوازدهم مهر سال جاری به‌عنوان روزی به‌یاد ماندنی در تقویم افتخارات ‌آذربایجان ثبت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، صبح امروز 40 هزار بسیجی از اقصی‌نقاط آذربایجان‌شرقی در دهکده‌ی ورزشی مقاومت تبریز گردهم آمدند تا اقتدار و ظرفیت بی‌بدیل آذربایجان قهرمان را به نمایش بگذارند. در این تجمع غرور آفرین لشکر 40 هزار نفری سپاهیان محمد رسول‌الله فریاد مرگ بر آمریکا را با سروده‌ی انقلابی استاد قره‌باغی طنین انداز کردند و با مداحی مهدی قربانی شعارِ "دنیا یه اولسون اعلان، رهبره جانیم قربان" سر دادند.

در این اجتماع جلوه‌هایی به یادماندنی از انس و مودت فرمانده سپاه عاشورا با بسیجیان ثبت شد و تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم پیام اجتماع بزرگ عاشورائیان به دنیا بود.

فرمانده سپاه عاشورا تجمع امروز را تجدید میثاق با ولایت و نمایش اراده‌ی بسیج به‌عنوان عصاره ملت در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی خواند و تاکید داشت: بسیجیان و سپاهیان و مردم آذربایجان عهدی ناگسستنی با امام خویش دارند و با فریاد رسا و بلند اعلام می‌دارند آذربایجان جانباز خامنه‌ای دن آیرلماز.

سردار خرم تصریح کرد: بسیج هیچگاه از مستضعفان جامعه به‌دور نبود و همواره در خدمت مردم خواهد ماند؛ این تجمع نمادی از سرزندگی ملت رشید ایران است و بنده به‌عنوان خادم بسیجیان دست و بازوی آنان را می‌بوسم.

آیت الله سید احمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری نیز در اجتماع بزرگ بسیجیان آذربایجان‌شرقی گفت: سلام بر آذربایجان قهرمان که دین خود را به اسلام ادا کرده و سنگر باشکوه دفاع از انقلاب است؛ درس قیام عاشورا دفاع از حریم ولایت می‌باشد و دشمن آرزوی ضربه زدن به کشور را به گور خواهد برد

وی خاطرنشان ساخت: دشمن با تمام توان به دنبال آن است که مردم را از صحنه حذف کند اما سرمایه دین و ایمان است که چنین تجمع‌های بزرگی را می‌‌آفریند؛ دشمن با سیاه‌نمایی پمپاژ ناامیدی می‌کند اما نظام در مشکلات آبدیده می‌شود و مسیر صعود خود را طی می‌کند.

گفتنی است؛ در اجتماع بسیجیان، از قهرمانان ورزشی استان که در بازی‌های آسیایی جاکارتا مدال کسب کرده بودند تجلیل شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فریاد جوانان آذربایجانی در تبریز: دنیا یه اولسون اعلان، رهبره جانیم قربان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..