تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمام روستاهای جرگلان تا دی ماه گازکشی می شود/ کمبودی در تامین کپسول گاز وجود ندارد

ساعت: 16:56 منتشر شده در مورخ: 1397/07/12 شناسه خبر: 1414981

بخشدار بخش جرگلان گفت: تمام روستاهای واقع در بخش جرگلان تا اول دی ماه امسال از گاز خانگی برخوردار خواهند شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، پولاد نجاهی، بخشدار جرگلان اظهار کرد: در فاز اول گازکشی به شهرستان80 درصد شهر راز و حومه آن گازکشی شده شده و در فاز دوم بخش غلامان و فاز سه نیز در جرگلان درحال انجام است.

نجاهی ادامه داد: در حال حاضر 20 درصد روستای جرگلان از جمله کرکولی، مزارلق، یکه سعود و حسن آباد از گاز خانگی استفاده می کنند و تا اول دی همه روستاها از گاز خانگی بهره مند خواهند شد .

وی ادامه داد: این کار البته زمانی انجام خواهد شد که مردم هم همکاری کنند چرا که اگر بخواهند از گاز استفاده کنند نیاز به انشعاب ، لوله گذاری و همکاری برای لوله کشی به منازل نیاز است .

وی گفت :هر خانوار برای انشعاب خود مبلغی در حدود ۱ونیم میلیون تومان باید هزینه کند .

بخشدار جرگلان همچنین از شایعه کمبود کنتور و به تعویق افتادن گازکشی نیز گفت: در جلسه فصلی دهیاران مهندس ناظر حضور پیدا کرده و اعلام کرد که هیچ گونه کمبود کنتور گاز وجود ندارد و با جدیت کار گازکشی در جرگلان در حال انجام است و در صورت همکاری مردم صددرصد روستاهای جرگلان تا زمستان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد .

وی مشکل کمبود گاز کپسولی را نیز حل شده دانست و گفت: نایاب شدن گاز کپسولی به دلیل اعتصاب کامیون داران در جنوب کشور اتفاق افتاد که دو روز است این مشکل حل شده و دیگر کمبودی وجود ندارد .

بخش جرگلان بزرگترین بخش شهرستان رازوجرگلان با ۳۰ هزار نفر جمعیت است که دارای ۴۶ روستای و کلاته است .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمام روستاهای جرگلان تا دی ماه گازکشی می شود/ کمبودی در تامین کپسول گاز وجود ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..