تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی عاشقانه‌های هور دزدیده می‌شود/ ماجرای مرد بدهکاری که آواره خیابان ها می شود

وقتی عاشقانه‌های هور دزدیده می‌شود/ ماجرای مرد بدهکاری که آواره خیابان ها می شودبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کار‌های نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را به تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان اختصاص دهیم و زمانی را برای دورهمی‌هایی بگذاریم که در طول هفته از آنها غافل شدیم.

به همین منظور در بسته فرهنگی زیر به معرفی آثاری می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن ما را از روزمرگی‌ها دور کند.

پیشنهاد سینمایی آخر هفته

«ماهورا» یک درام عاشقانه محسوب می‌شود که تمام فیلمبرداری آن در لوکیشن‌های بکر و واقعی در تالاب‌ها و روستاهای جنوب انجام خواهد شد.

ساعد سهیلی، یوسف مرادیان، بهاره کیان افشار، مونا فرجاد و میترا حجار از جمله هنرمندانی هستند که در این پروژه به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان ماهورا آمده است: در روستایی مرزی زیبا‌ترین دختر به عنوان عروس هور انتخاب می‌شود تا یک روز در هفته خود را به آب بسپارد و هور بارور شده و قهرش نگیرد، امین معروف به سمور؛ قاچاقچی ایرانی عروس هوربه نام ماهور را می‌دزد.

پیشنهاد تئاتر آخر هفته 

نمایش‌نامه‌ «مرگ و پنگوئن» را محمد چرم‌شیر بر اساس رمانی با همین نام اثرآندری کورکف به نگارش درآورده است و پیام دهکردی آن را کارگردانی می‌کند.

به ترتیب حروف الفبا مهران امام‌بخش، عباس جمالی، محمدحسین زیکساری، محمد شهبازطهرانی، فرید قبادی، عارفه لک، امین موحدی‌پور، باران وقارکاشانی در این نمایش بازی می‌کنند.

پیشنهاد فیلم تلویزیونی آخر هفته 

فیلم سینمایی «سقوط از آسمان» به کارگردانی اریک گیرادو، جمعه ۱۳ مهرماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود.

در این فیلم خواهیم دید: ژروم، مردی است که به همراه مادرش در یک مزرعه کار می‏ کند، اما اخیراً قسط بانک‏ها به آنها فشار آورده است از این رو ژروم به شهر می‏ رود تا در صورت امکان از خواهرش کورین کمک بگیرد. کورین زن بداخلاقی است او از زمانی که ازدواج کرده به شهر رفته و از خانواده‌اش جدا شده است. هنگامی که ژروم به در منزل او می‏ رود کورین او را نمی‏ پذیرد و او را در خانه اش راه نمی‏ دهد. او به خیابان‏ها می رود و با مرد فقیر و ولگردی به‌نام لودر آشنا می ‏شود.

بونوآ گیروس، سرژی ریابوکین و ژان فرانسوآ ژالوت بازیگران این فیلم هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی عاشقانه‌های هور دزدیده می‌شود/ ماجرای مرد بدهکاری که آواره خیابان ها می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..