تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور اعضای تراکتورسازی در منزل هوادار مرحوم

۷۸۰۲۸۹

۹۸۰ بازدید

سرخ‌پوشان پس از پایان تمرین امروز در منزل مرحوم محمدپور حضور پیدا کرده و با خانواده معزا ابراز همدردی کردند.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، اعضای تیم تراکتورسازی پس از پایان تمرین امروز در منزل مرحوم محمدپور حضور پیدا کرده و با خانواده معزا ابراز همدردی کردند.

اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم در این دیدار ضمن عرض تسلیت به خانواده این هوادار متعصب و یادگار هشت سال دفاع مقدس، برای مرحوم از خداوند متعال علو درجات را خواستار شدند.

حضور اعضای تراکتورسازی در منزل هوادار مرحوم

محمد تقوی در این دیدار اظهار داشت: خبر تلخ و ناگوار درگذشت این هوادار متعصب، شیرینی پیروزی مقابل استقلال خوزستان را برای خانواده تراکتورسازی تلخ کرد و همه در سوگ از دست دادن این یادگار هشت سال دفاع مقدس نشستیم.

‌علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه هم در این دیدار ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحوم محمدپور به کادرفنی و بازیکنان تیم تاکید کرد اتفاقی که افتاد با همه تلخی‌هایش یک پیام بسیار بزرگ داشت آن هم عشق و علاقه بسیاز زیاد هواداران به این تیم که همراه با اتفاقات تلخ و شیرینش زندگی می‌کنند‌. هوادارانی که در همه حال کنار تیم محبوب خود هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور اعضای تراکتورسازی در منزل هوادار مرحوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..