تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیمه 8900 میلیارد تومان برای سوانح رانندگی در سال 96 خسارت داد

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ غلامرضا سلیمانی امیری در دومین همایش یادبود قربانیان سوانح ترافیکی کشور با اشاره به مرگ روزانه 43 نفر و مجروحیت 900 در سوانح رانندگی اظهار کرد: این آمار بسیار نگران‌کننده است.

رئیس کل بیمه مرکزی خاطرنشان کرد: از بابت خسارات وارد شده در بحث بیمه شخص ثالث بیمه برای سوانح رانندگی از 5 هزار و 300 میلیارد تومان در سال 92 به حدود 8 هزار و 900 میلیارد تومان در سال 96 افزایش پیدا کرد و باید در زمینه امنیت و سلامت جامعه تلاش کنیم.

وی متذکر شد: سهم خسارت جانی در خودروهای سواری 87، در بحث مالی 13 درصد و در موتورسیکلتها سهم خسارت جانی و مالی به ترتتیب 96 و چهار درصد است و لذا تقویت بخش نظارتی در حوز‌ه‌های راهداری، فرهنگ سختگیرانه برای دریافت گواهینامه، ایجاد استراحتگاه‌های مناسب در طول مسیر ضروری است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیمه 8900 میلیارد تومان برای سوانح رانندگی در سال 96 خسارت داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..