تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخابات نظام مهندسی در قم برگزار شد

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛هشتمین دوره انتخابات هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی قم همزمان با سراسر کشور در قم برگزار شد، این انتخابات در دو حوزه انتخابی در دبیرستان شاهد صاحب الزمان(عج) در انتهای بلوار امین و شعبه خانه جوان قم در انتهای خیابان خاکفرج، جنب استانداری برگزار شد.

محمدرضا معرفت، رئیس هیئت اجرایی انتخابات این دوره با اشاره به اینکه انتخابات تا ساعت16 امروز ادامه دارد افزود: 5هزار نفر برای نامزدی در این دوره اعلام آمادگی کردند که از این تعداد 25نفر واجد شرایط به عنوان نامزد معرفی شدند.

معرفت با اشاره به اینکه این انتخابات هر سه سال یکبار انجام می شود افزود: تعداد اعضای هیات مدیره 9نفر است که متشکل از سه نفر رشته عمران، یک نفر رشته معماری، یک نفر نقشه برداری، یک نفر ترافیک، یک نفر رشته برق، یک نفر رشته مکانیک و یک نفر رشته شهرسازی به عنوان اعضاء اصلي خواهند بود و در هر رشته نيز يك عضو علي البدل انتخاب خواهند شد.

وی گفت: احراز هویت اعضا و رای دهندگان از طریق اپراتور و سیستم انجام می‌شود و یک نفر امکان رای دادن در دو حوزه رای‌گیری را نخواهد داشت.

رئیس هییت اجرایی انتخابات با بیان اینکه نتایج انتخابات در صورت تمدید نشدن امشب و در صورت تمدید شدن زمان رای گیری فردا صبح اعلام می شود افزود: تمام اعضای سازمان چه اعضاء داراي پروانه اشتغال به كار و چه اعضاء بدون پروانه می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/ش

انتخابات نظام مهندسی در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخابات نظام مهندسی در قم برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..