تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موشک‌های نقطه‌زن را در 5 کیلومتری مقر آمریکایی‌ها فرود ‌آوردیم/ دشمنان به‌فکر سلطه‌اند نه مذاکره

ساعت: 15:17 منتشر شده در مورخ: 1397/07/12 شناسه خبر: 1415271

آیت‌الله خاتمی در اجتماع بزرگ بسیجیان آذربایجان‌شرقی؛

امام جمعه موقت تهران گفت: موشک‌های نقطه‌زن در نزدیکی مقر آمریکایی‌ها فرود ‌آمد تا پیامی باشد برای کسانی که تهدید می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، آیت‌الله سید احمد خاتمی صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان آذربایجان‌شرقی در تبریز با اشاره به حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، نیروهای مسلح، نمایندگان مجلس و اقشار مختلف در اجتماع، تجمع امروز را رزمایش وحدت خواند.

وی افزود: در ایام اسارت آزادگان کربلا قرار داریم و آزادگان کربلا نحوه پاسداری از اسلام را به ما آموختند و در سخت‌ترین شرایط خود را فدای اسلام کردند؛ باید بیاموزیم در عرصه‌ی موجود امام سجادوار در صحنه باشیم و از انقلابمان که برگرفته از نهضت عاشورای حسینی است پاسداری کنیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه در شرایطی قرار داریم که در چهلمین سال انقلاب دشمنان در ذهن علیل‌شان سرنگونی انقلاب را می‌پرورانند، خاطرنشان ساخت: بدانید که در این آرزو ناکام مانده و این آرزو را به گور خواهند برد؛ بی‌تردید خداوند به این ملت عنایت داشته و دارد لیکن ما هم باید به وظیفه خود عمل و از سرمایه‌های نهضت اسلامی پاسداری کنیم.

وی سرمایه‌ی اول نهضت اسلامی و انقلاب را حضور ملت در صحنه‌ها خواند و افزود: آنچه انقلاب را در این چهل سال حفظ کرده این حضور می‌باشد که نمونه‌اش اکنون است؛ امروز اردوگاه سید الشهدا و اردوگاه یزیدیان را می‌بینیم و ما در اردوگاه سید الشهدا هستیم و شعارمان هیهات من الذله است.

عضو هیئت رئیسه‌ی مجلس خبرگان رهبری دومین سرمایه‌ی این نهضت را دین و عشق به آل الله دانست و اظهار کرد: به‌راستی کدام عشق به جز عشق به ابا عبدالله می‌تواند چنین نیرویی را بسیج کند؟! شما دیدید در عاشورا که میلیون‌ها نفر در خیابان بودند و علی‌رغم فشار اقتصادی ذره‌ای از احسان‌ها و اطعام نیازمندان کم نشد.

وی جوانان را خطاب قرار داد و با تاکید بر اینکه این قشر می‌‌توانند در خط پاسداری از ارزش‌ها باشند، سرمایه‌ی سوم نهضت اسلامی را امید به آینده عنوان و متذکر شد: دشمنان می‌خواهند این سرمایه را با تبعات پیچیده مانند جنگ احزاب از بین ببرند اما نمی‌دانند که انقلاب در حال پیشروی است و این آمریکا، صهیونیست و ضد انقلاب ‌ها هستند که در حال سقوط می‌باشند.

آیت‌الله خاتمی چهارمین سرمایه‌ی انقلاب اسلامی را فرهنگ ما می‌توانیم دانست و بیان کرد: دشمن می‌خواهد چنین القا کند که ما توان نداریم و درصدد است فرهنگ نمی‌توانیم را راه بیاندازد در حالی که ما می‌توانیم.

وی یادآور شد: دشمنان زمانی در بحث موشک‌ها می‌گفتند این‌ها شعار می‌دهند و نمی‌توانند موشک نقطه زن داشته باشند اما دیدند در شرق فرات چه شد، دیدند که موشک‌ها در ۵ کیلیومتری مقر آمریکایی‌ها فرود آمد و این پیام بود که اگر دست از پا خطا کنید مقرهایتان و از آن مهمتر تلاویو و حیفا را هم می‌توانیم با خاک یکسان کنیم.

امام جمعه موقت تهران فریاد لا اله الله را از دیگر سرمایه‌های این نهضت خواند و گفت: ما با این سرمایه پوز آمریکا را به خاک مالیدیم و همچنان هم می‌مالیم، تا شما جنایتکاران عالم هستید شعار مرگ بر آمریکا هم خواهد بود.

وی تصریح کرد: آمریکا در این مدت چهل سال یک روز هم به فکر مذاکره نبوده بلکه به فکر سلطه بوده و به دروغ می‌گویند که برای مداکره آماده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری سرمایه ششم را وحدت ملی عنوان و توضیح داد: همه هستند و اختلاف سلیقه به اختلاف هدف ختم نشده است، به حمدالله نیروهای مسلح ما به جد بازوان پر توان این ملت‌اند و در عرصه‌های نظامی، معنویت و خدمت به مردم فعال بوده و دشمنان را به وحشت انداخته‌اند.

وی هشتیمن سرمایه‌ی نهضت اسلامی را ولایت برشمرد و با بیان اینکه صحنه کربلا صحنه ولایت‌مداری بود، تاکید کرد: امروز بزرگی رهبری این ملت را برعهده دارد که همان راه با صفای امام راحل را دنبال می‌کند و این سرمایه سرمایه نفیسی است که همراه شماست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موشک‌های نقطه‌زن را در 5 کیلومتری مقر آمریکایی‌ها فرود ‌آوردیم/ دشمنان به‌فکر سلطه‌اند نه مذاکره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..