تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Assault Spy برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

در بازی Assault Spy شما می توانید در نقش یک جاسوس به نام Asaru یا یک کارمند جسور سازمان CIA به نام Amelia ایفای نقش کنید و هرچیزی که سرراهتان قرار دارد را نابود سازید. شما باید اسرار تیره ی سازمان Negabot را افشا کنید و کمپانی خود را از شر عاملی کشنده نجات دهید. دانلود بازی Assault Spy دارای سبک و سیاق ویژه ی خود می باشد که از مبارزات کاملا اکشن با سرعت بالا به همراه مقداری شوخ طبعی بهره مند است. توسعه ی این بازی بدست Wazen بوده و NIS America آن را منتشر کرده است.

در بازی Assault Spy شما باید با ربات های امنیتی مبارزه کنید و شرکت خود را از حمله ی تروریست ها نجات دهید. حرکات ترکیبی تمام کننده ی بسیار جذابی در بازی Assault Spy گنجانده شده اند که می تواند جذابیت نبردهای شما را دوچندان کند. وقتی که شما دشمنان را شکست می دهید، حرکات جدید مبارزه ای برای شما آنلاک می شود که می تواند از آن ها برای ایجاد حرکات ترکیبی استفاده نمایید. درواقع، این بازی از یک داستان جامع که توسط دو شخصیت متفاوت روایت می شود استفاده می کند. هریک از کاراکترها دارای شیوه ی منحصر به فرد خود است که ماجرای شخصی خودش را داراست.

Assault Spy PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Assault-Spy

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Assault-Spy اسکرین-شات-بازی-Assault-Spy اسکرین-شات-بازی-Assault-Spy اسکرین-شات-بازی-Assault-Spy اسکرین-شات-بازی-Assault-Spy اسکرین-شات-بازی-Assault-Spy info

The self-proclaimed elite corporate spy Asaru and his deadweight partner Kanoko are hired for a new job in a dreary world dominated by corporations. Their mission? Infiltrate the mega corporation, Negabot. Dash, evade, and smash your way to the truth in this fast paced action game. No secret is safe from THIS bombastic spy duo!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor: Intel Core i3-6100 | AMD FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 750 Ti | AMD Radeon R7 360
DirectX: Version 10
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor: Intel Core i5-6600 | AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 960 | AMD Radeon R9 280
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Assault Spy برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..