تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Dustwind برای کامپیوتر – نسخه کرک شده Razor1911

بازی Dustwind از حالت های مختلفی هم چون تاکتیک های درلحظه، شخص علیه شخص، کوآپ و بازی به صورت انفرادی بهره مند می باشد. به Clusterfun محلق شوید! تصمیمات سریع و تاکتیکی را بگیرید، مخفی شوید، هدف گذاری های فردی انجام دهید، از تله ها، ماشین ها و تمامی ابزارها استفاده کنید. در دانلود بازی Dustwind شما می توانید کاراکترهای متعدد با مهارت ها و ابزارهای جنگی گوناگون ایجاد نمایید. این بازی اثری از استودیو Dustwind Studios می باشد که برای اولین بار در آگوست ۲۰۱۸ معرفی گردید.

دانلود بازی Dustwind در دنیایی آخرالزمانی شکل گرفته است و بازیکنان با ورود به بخش چندنفره دنیای بازی با بازماندگانی روبه‌رو خواهند شد که قصد دارند قسمت‌های مختلف دنیای بازی را تصرف و از آنها دفاع کنند. بازیکنان قادر خواهند بود به صورت تک‌نفره یا با پیوستن به دیگر بازیکنان، اهداف پیش رو را کشف کنند و به مبارزه با آنها بپردازند. بنابراین با توجه به آنلاین بودن این بازی، بازیکنان هم در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. کاربران هم می‌توانند با دوستان خود یک تیم را تشکیل دهند و هم با هوش مصنوعی بازی به رقابت و مبارزه بپردازند. همچنین بازی Dustwind از قابلیت همکاری چندنفره یا Co-op نیز پشتیبانی می‌کند تا بازیکنان بتوانند با همراهی دوستان خود وارد دنیای آخرالزمانی این بازی آنلاین رقابتی و تاکتیکی شوند.

Dustwind PC-Razor1911

دانلود-بازی-Dustwind

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Dustwind اسکرین-شات-بازی-Dustwind اسکرین-شات-بازی-Dustwind اسکرین-شات-بازی-Dustwind اسکرین-شات-بازی-Dustwind اسکرین-شات-بازی-Dustwind info

The world has come to an end. Anyone still alive must fight other survivors. The time has come for you and your friends to get rekt while fighting against each other, other teams, or the Evil Computer in Cooperative or Solo modes.

Make quick tactical decisions, create custom characters with interesting combinations of skills and gear, and dominate the battlefield! Play online or solo.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5 2.6Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia 650TI
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 5 GB available space
Sound Card: Compatible with DirectX 8

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7 2.3Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia 950M
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 5 GB available space
Sound Card: Compatible with DirectX 11

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Dustwind برای کامپیوتر – نسخه کرک شده Razor1911»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..