تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود دوبله فارسی انیمیشن نسل جدید Next Gen 2018 WEBRip NF 1080p

دانلود انیمیشن نسل جدید – Next Gen 2018 با کیفیت WEBRip

کاور-Next-Gen-2018

نام انیمیشن: Next Gen 2018

سال انتشار: ۲۰۱۸

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

مدت زمان: ۱۰۶ دقیقه

کیفیت: WEBRip 720p / WEBRip 1080p / WEBRip x265 720p / WEBRip x265 1080p

زیرنویس انگلیسی: دارد

زیرنویس فارسی: دارد

دوبله فارسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن نسل جدید (به انگلیسی: Next Gen 2018) در مورد دوستی با یک ربات پر رمز و راز است که زندگی یک دختر دوست داشتنی را به کل عوض می کند و ماجراهای هیجان انگیزی را برای وی ایجاد می کند. آنها با ربات های خشن روبرو می شوند و قرار است با برخی از دردسرها روبرو شوند و ربات از احساسات آنها سوء استفاده کنند. در ابتدا ربات محبوب در یک نمایشگاه معرفی می شود که New Gen 6 نام دارد. سپس دخترک داستان ما، قرار است داستان های هیجان انگیز زیادی را با وی تجربه کند. این ربات احساسات دخترک را برانگیخته است و در این میان ربات های خشن و بدجنس زیادی هم هستند که مشکلات زیادی را برای آنها ایجاد می کنند. محیط انیمیشن بسیار جذاب است و قرار است که شهرهای زیادی سفر کنید.

انیمیشن Next Gen 2018 تنها در مورد ماجراهای هیجان انگیز و صحنه های اکشن نیست، بلکه قرار است احساسات بین ربات و دختر به نمایش گذاشته شود و به علاوه شاهد صحنه های فان و کمدی نیز خواهیم بود. نتفلیکس به خوبی توانسته است این انیمیشن را خلق کند و برای طرفدارانش ارائه کند.  داستان در شهری قرار دارد که در آن تکنولوژی به مرحله تکامل رسیده است و شهر رنگ و بوی ربات ها را می دهد. ربات ها به زندگی کمک می کنند و حمل و نقل عموما در هوا جریان دارد.

ربات ماجرای ما انقدر به دخترک وابسته است که دوست ندارد وی هیچ صدمه ای ببیند، بنابراین مهارت های زیادی پیدا می کند و قرار است او را در ماجراهای زیادی همراهی کند. سیر تکامل این ربات واقعا جذاب است و گفتگوهایی که بین دختر و ربات صورت می گیرد، نشان دهنده احساس دوستی بین آنها است.

info

A friendship with a top-secret robot turns a lonely girl’s life into a thrilling adventure as they take on bullies, evil bots and a scheming madman.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود دوبله فارسی انیمیشن نسل جدید Next Gen 2018 WEBRip NF 1080p»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..