تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکایت از اپلیکیشن فیس‌بوک مخصوص کودکان

به گزارش خبرآنلاین، کمپین موسوم به Commercial-Free childhood و سایر گروه‌های مدنی از کمیسیون تجارت فدرال خواستند تا در این زمینه تحقیق کند که مسنجر facebook kids قوانین حریم خصوصی کودکان / COPPA را نقض کرده است؟{لینک}

در شکایت تنظیم‌شده آمده است که اپلیکیشن درخواست تائید COPPA را ندارد و کاربر نمی‌داند آیا واقعاً حریم خصوصی کودکان توسط این برنامه حفظ می‌شود.

فیس‌بوک نیز در جواب اعلام کرد که شکایت را هنوز نخوانده، اما هیچ تبلیغ آنلاین یا جمع‌آوری دیتای خصوصی کاربران کم سن و سال روی اپلیکیشن کودکان وجود ندارد.

در مقابل شاکیان می‌گویند بخش حقوقی درج‌شده روی برنامه ناقص بوده و این امر به فیس‌بوک اجازه سوءاستفاده از دیتای کودکان را می‌دهد.

دسامبر گذشته فیس‌بوک نسخه کودکان را روی آی او اس رونمایی کرد و سپس روی اندروید و ابزارهای آمازون، برای کاربران غیر آمریکایی ازجمله مکزیک، کانادا و ... نیز راه‌اندازی کرد.

 

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکایت از اپلیکیشن فیس‌بوک مخصوص کودکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..