تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زخم‌تان را با این میوه ترش ترمیم کنید/ راهی ساده برای پاکسازی کبد/ چگونه می‌توان هضم غذا را راحت‌تر کرد؟

به گزارش خبرنگار  حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

چگونه کبدتان را مثل دست گل تمیز کنید؟

کبد چرب یکی از بیماری‌هایی است که بسیاری افراد درگیر آن هستند و با این بیماری در جنگ هستند تا آن را درمان کنند، نوع تغذیه و تحرک بسیار در چرب شدن کبد تاثیر دارد و باید بتوان آن را درمان کرد، لیمو یکی از موادی است که چربی کبد را کاهش می‌دهد همچنین از چرب شدن آن جلوگیری می‌کند، لیموی تازه حاوی ویتامین C و آنتی اکسیدان است و مصرف آب لیمو در یک لیوان آب ولرم بطور روزانه و ناشتا سلول‌های چرب کبد را سم زدایی می‌کند و از چرب شدن آن جلوگیری می‌کند.

//

میوه‌ای ترش در درمان زخم

بسیاری افراد با شروع فصل پاییز دچار حساسیت‌هایی می‌شوند که این حساسیت‌ها، خارشی در بدن او به به وجود می‌آید، زمانی که این خارش زیاد می‌شود ممکن است آن محل زخم شود  و برای فرد مشکلاتی را به همراه خواهد داشت؛ از این رو جهت درمان زخم داخل بينی يا گوشت اضافی روی زخم‌ها خوب است از آب انار استفاده کنید برای اینکار آب انار ترش را بجوشانيد تا غليظ شود، سپس با عسل مخلوط کنید و این محلول را بر روی آن زخم بماليد و تا درمان قطعی این کار را مستمر انجام دهید.

//

سیب و خواص آن

سیب، یکی از اعجاب‌انگیزترین میوه‌های موجود در طبیعت است که نه تنها از عطر و طعمی فوق‌العاده برخوردار است، بلکه سرشار از خواص بی‌نظیر داروی است، این میوه را حتما در رژیم غذایی خود بگنجانید و از خواص آن بهره ببرید، خوب است بدانید سیب یکی از بهترین مواد برای تقویت کبد و معده است همچنین مانع ریزش فضولات به این اندام‌ها می‌شود در نتیجه زمانی که سیب مصرف می‌کنید باعث می‌شود هضم غذا در بدن به خوبی انجام شود و از بروز بسیاری بیماری‌ها به خصوص چربی خون بالا جلوگیری می‌کند.

//

کدام نوشیدنی‌ها  را می‌توان صبح مصرف کرد؟

پزشکان معتقد هستند مصرف برخی نوشیدنی‌ها در صبح فواید زیادی دارد که به سلامتی‌تان کمک شایانی می‌کند، یکی از بهترین نوشیدنی‌ها آب است که باعث افزایش انرژی در طول روز می‌شود، خوب است بدانید که آب سیب به عنوان یک ماده ضد استرس است همچنین عضلات قلب را تقویت می‌کند و از بروز سکته قلبی جلوگیری می‌کند، نوشیدنی دیگری که در سلامتی تاثیر بسزایی دارد آب کرفس است که نه تنها در کاهش وزن موثر است بلکه در رفع گرمازدگی تاثیر بسزایی دارد، همچنین  آب هویج به عنوان یک نوشیدنی برای رفع خستگی و خواب آلودگی چشم بسیاری مفید بوده و می‌توان از خواص آن بسیار بهره برد.

//

گیاهی پر خاصیت برای چاق شدن

جوانه‌ها سرشار از مواد مفید برای بدن هستند و استفاده از جوانه یونجه و جوانه گندم بسیار در چاق شدن تاثیر گذار است؛ برای اینکه بتوانید از خواص آن بهره ببرید یک عدد آناناس را دو نیم کنید و آن را با یک عدد سیب کوچک  و یک مشت جوانه یونجه و یک قاشق چای خوری جوانه گندم خالص  ترکیب کنید، این معجون را هر روز میل کنید، مراقب باشید که برای چاق شدن هرگز به سراغ مواد پرکالری نروید چرا که این مواد سلامتی‌تان را هدف قرار می‌دهد.

//

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زخم‌تان را با این میوه ترش ترمیم کنید/ راهی ساده برای پاکسازی کبد/ چگونه می‌توان هضم غذا را راحت‌تر کرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..