تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




51 درصد جان‌باختگان سوانح رانندگی از نیروی کار کشور هستند

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا در دومین همایش یابود قربانیان سوانح ترافیکی کشور با تبریک فرارسیدن هفته ناجا اظهار کرد: امنیت کشور ما مثال‌زدنی است و در بین کشورهای جهان امن‌ترین کشور را داریم.

رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: طرح ترافیک تابستان 97 با همکاری تمامی دستگا‌ه‌های امدادی و خدماتی اجرا شد، تابستان امسال با وجود افزایش 15 درصدی سطح تردد در جاده‌ها از شرایط بهتری نسبت به سال گذشته برخوردار بودیم،  هدف اصلی این همایش یادبود قربانیان سوانح رانندگی هستیم و باید بتوانیم کاری کنیم که حتی یک نفر در سوانح رانندگی کمتر کشته شود.

وی افزود: شعار امسال همایش با عنوان "برای رعایت حال کودکان با احتیاط می‌رانم" است و انشالله این پویش ملی تا نوروز 98 ادامه پیدا خواهد کرد و هر کسی بتواند از ظرفیت خود برای کاهش حوادث رانندگی نقش ایفا کند.

مهری متذکر شد: 51 درصد از جان‌باختگان حوادث رانندگی بین 20 تا 50 سال سن دارند، یعنی نیروی کار هستند و امیدواریم با ارتقا فرهنگ ترافیک پیشگیری از حوادث رانندگی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «51 درصد جان‌باختگان سوانح رانندگی از نیروی کار کشور هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..