تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسناد جدید ۱۱ سپتامبر بررسی می شود

«عصر» با موضوع افشای اسناد جدید ۱۱ سپتامبر به روی آنتن می رودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفده سال از واقعه ۱۱ سپتامبر و حمله به ساختمان‌های دو قلو می‌گذرد.

اما ۱۱ سپتامبر تبدیل به یکی از حساس‌ترین پروژه‌های امنیتی آمریکا شده است تا جایی که اظهار نظر و تشکیک درباره آن اثراتی شبیه انکار هولوکاست برای گوینده و صاحب سخن به همراه دارد. هیچوقت یک نهاد مستقل اجازه تحقیق و تفحص درباره واقعه ۱۱ سپتامبر پیدا نکرد و اکنون همچنان سوال‌های بسیاری بدون پاسخ باقی مانده است.

نادر طالب زاده در جدیدترین برنامه «عصر» خود سراغ مدارک و شواهد جدید از این واقعه رفته است. هفته گذشته ریچارد فالک، کریستوفر بالین، ریچارد گیج و جیمز فتزر مهمان برنامه «عصر» شدند و مدارک جدیدی را درباره اتفاقات ۱۱ سپتامبر رونمایی کردند. کریستوفر بالین از نامه سفارت اسرائیل در آمریکا به ۴۰۰۰ یهودی سخن گفت که آنها را قبل از ۱۱ سپتامبر از حضور در ساختمان برج‌های دوقلو منع کرده بود. ریچارد گیج نماینده ۳ هزار مهندس و معمار آمریکایی در اتحادیه معماران معتقد است که تخریب ساختمان‌ها کنترل شده بوده است.

پژوهشگران آمریکایی مدارک و اسناد جدیدی را درباره ماجرای ۱۱ سپتامبر کشف کرده و برای اولین بار آن را در تلویزیون ایران مطرح کردند. دومین قسمت از حرف‌های این پژوهشگران این هفته پخش می‌شود.

برنامه تلویزیونی «عصر» با اجرای نادر طالب زاده پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه افق و جمعه‌ها بعد از خبر ۱۴ از شبکه یک پخش می‌شود.

انتهای پیام/

بررسی اسناد جدید ۱۱ سپتامبر در «عصر»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسناد جدید ۱۱ سپتامبر بررسی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..