تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه تیرامیسوی کدو تنبل با طعمی بسیار عالی و خوشمزه

تیرامیسوی کدو تنبل

تیرامیسوی کدو تبنل دسری خوشمزه است که فیبر کافی دارد و مواد مغذی مانند پتاسیم، فیبر، منگنز و انواع ویتامین ها را نیز دارد.

تیرامیسوی کدو تنبل خوشمزه

تیرامیسو دسری خوشمزه ازا کشور ایتالیا است که ما در این مطلب طرز تهیه این سر خوشمزه را به شما آموزش می دهیم تا طعم متفاوت آن را بچشید.

مواد لازم لیدی فینگر 115 – 140 گرم سیروپ ذرت نصف فنجان قهوه غلیظ 2 ق غ مواد میانی تیرامیسوی کدو تنبل پوره کدو تنبل سه چهارم فنجان دارچین 1 ق چ زنجبیل نصف ق چ نمک یک چهارم ق چ خامه قنادی نصف فنجان شکر یک چهارم فنجان مواد رویه تیرامیسو پنیر خامه ای یا ماسکارپونه 225 گرم شکر یک چهارم فنجان خامه قنادی نصف فنجان تیرامیسوی کدو تنبل طرز تهیه تیرامیسوی کدو تنبل در منزل

در ابتدا یک قالب لوف 22 در 12 سانتی را با پلاستیک بپوشانید و کنار قرار دهید.

سیروپ ذرت و قهو را با هم مخلوط کنید. بیسکوییت های لیدی فینگر را در کف قالب بچینید و نصف سیروپ را روی آن بریزید.

در ظرف دیگری پوره کدو تنبل بریزید، زنجبیل، دارچین و نمک را با هم مخلوط کنید.

خامه و شکر را مخلوط کنید و با همزن بزنید تا خامه شکل بگیرد و به پوره کدو اضافه کنید و خیلی آرام مخلوط کنید و نصف این مخلوط را روی بسکوییت های لیدی فینگر بریزید. لایه دیگری لیدی فینگر بر روی پوره بچینید و سپس روی آن را با سیروپ و پوره پر کنید.

شکر و پنیر خامه ای را با هم مخلوط نمایید و با همزن بزنید و سپس خامه را اضافه کنید و هم بزنید تا غلیظ شود و با قاشق مواد را روی پوره کدو تنبل بریزید روی قالب را بپوشانید و حدود 8 ساعت درون یخچال قرار دهید و سپس با یک نایلون که از قالب بیرون مانده اند سر را خارج کنید پلاستیک دورش را بردارید و روی ظرف مورد نظر منتقل کنید و روی آن کمی پودر دارچین و جوز هندی بپاشید. تیرامیسوی کدو تنبل

» همچنین بخوانید : 

طرز تهیه تیرامیسو شکلاتی

کرم تیرامیسو | طرز تهیه کرم تیرامیسو

[امتیاز دهنده: 0 نفر و میانگین امتیاز: 0]



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه تیرامیسوی کدو تنبل با طعمی بسیار عالی و خوشمزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..